یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا استانبول است که در کشور ترکیه واقع‌شده است.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۹۲
بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید!

خرید کردن ازجمله تفریحاتی است که باعث شده توریست‌های زیادی به این شهر سفر کنند. چرا که این شهر علاوه بر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دارای مراکز خرید زیادی است که می‌توانیم بهترین برندهای ترکیه و برندهای جهانی را در این مراکز خرید با قیمت‌های مناسبی پیدا کنیم.

قبل از هرگونه برنامه ریزی برای سفر به این شهر توصیه می کنیم صفحه پرواز تهران استانبول و تور ارزان استانبول را در کی سفر بررسی کنید. برای مشاهده قیمت تور سایر شهرهای ترکیه به صفحه تور لحظه آخری ترکیه در کی سفر مراجعه کنید. اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید کردن از این شهر زیبا هستید همراه ما باشید تا با مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

مرکز خرید استانبول مال:

از بزرگ‌ترین مراکز خرید هنری و تفریحی ترکیه می‌توان به استانبول مال اشاره کرد که در باشاک‌ شهیر محله محمود بی استانبول واقع‌شده است. در این مجموعه بسیاری از برندهای مهم جهان به چشم می‌آید که توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می­کند. هم‌چنین این مرکز خرید با ظاهر زیبا و شیک بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده اروپا را در خود جای‌داده است.

وقتی وارد این مرکز خرید می‌شوید می‌توانید فضایی با وسعت ۳۵۰ هزار مترمربع را مشاهده کنید که درونش ۳۵۰ فروشگاه و مغازه‌های بزرگ و کوچک جا گرفته است. در این مرکز خرید می‌توانید بهترین برندهای ترکیه و برندهای جهانی را نیز خریداری کنید.

ازجمله برندهای مختلف و معروفی که می‌توانید در این پاساژ پیدا کنید می‌توان به ال سی وایکیکی، دکتلون، ویکتوریا سکرت، دبنهامز و... اشاره کرد.برای تفریح و سرگرمی در این مرکز خرید علاوه بر استفاده از شهربازی می‌توان از سالن‌های متنوع سینما و سالن هنرهای نمایشی و کنسرت‌های آن نیز بهره برد.


این مرکز خرید در بین مردم ترکیه به نام موی هم شناخته می‌شود که به دلیل وجود رستوران‌ها و کافه‌های مختلف انواع فروشگاه‌های خرید طلا، انواع لباس برای تمام سنین، لوازم ورزشی لوازم‌خانگی تزئینی، لوازم برقی و الکترونیکی و سرگرمی‌های هنری و تاریخی سالانه گردشگران زیادی از این مجموعه دیدن می‌کنند.

استانبول مال در بازه زمانی ۱۵ روزه تا یک‌ماهه در اواخر بهار بسیاری از برندهای معروف و پرفروش خود را به حراج می‌گذارد که این زمان فرصت مناسبی برای گشت‌وگذار در این پاساژ است برای رفتن به استانبول مال می‌توانید از منطقه ایکیتلی به باشاک شهیر رفته تا به این مجموعه بزرگ تفریحی و تجاری برسید.

فروم استانبول:

یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید ترکیه فروم استانبول هست که در منطقه بایرام پاشا محله کجا تپه قرارگرفته این مرکز خرید که بزرگ‌ترین آکواریوم کشور ترکیه را در خود جای‌داده جزء ۱۰ مرکز خرید برتر استانبول به شمار می‌آید همچنین این مرکز خرید به دلیل وجود برندهای برتر علاوه بر ترکیه در اروپا محبوب بسیاری از مردم است. در این مرکز خرید در این مرکز خرید علاوه بر وجود مغازه و فروشگاه‌های متنوع می‌توان تفریحات مختلفی مانند سینماهای بزرگ، سالن بولینگ، رستوران و کافه‌های مختلف و چندین شهربازی را نیز مشاهده کرد همچنین سه تا از برترین شهربازی‌های بزرگ و معروف استانبول را می‌توان در استانبول پیدا کرد این مرکز خرید با وسعت ۴۹۵ هزار مترمربع باعث شده استانبول مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در قاره اروپا به شمار رود. فروم استانبول به دلیل وجود فضای بزرگ برای برگزاری فستیوال‌ها، رویدادهای مهم ورزشی و کنسرت‌ها به یکی از برترین مناطق توریستی استانبول معروف شده است که توریست‌های زیادی این را منطقه جزو مناطق گردشگری خود حساب می‌کنند.

ایستینه پارک:

یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول که اجناس اورجینال و فوق‌العاده شیک را می‌توان در آنجا پیدا کرد مرکز خرید ایستینه پارک است این مرکز خرید با وسعت ۲۷۰ هزار مترمربع علاوه بر فروش پوشاک با بهترین برندهای دنیا شامل کافه‌رستوران‌های مختلف و منحصربه‌فرد خود است.در ایستینه پارک می‌توان شعبات مختلف از برندهای متنوعی چون زرا، دیور، فندی، پرادا و غیره را مشاهده کرده.حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می‌توانید از سالن های سینمای آنکه برترین فیلم‌های جهان و ترکیه در آن به نمایش درمی‌آید لذت ببرید.
این مرکز خرید کرد که برنده جایزه بهترین فروشگاه در اروپا شده کمپانی آی‌مکس یکی از مهم‌ترین پخش‌کننده‌های فیلم را در خود جای‌داده است.برای رفتن به مرکز خرید می‌توان از میدان تکسیم سوار مترو خط M2 به‌طرف حاجی عثمانی شوید و در ایستگاه آیاز آقا از مترو پیاده شوید و بعد از حدود نیم ساعت پیاده‌روی به مقصد برسید.

زورلو:

برای خرید محصولات، کالاهای لوکس و لاکچری می‌توان به مرکز خرید زورلو که نزدیک پل بسفر قرار دارد رفت در این مرکز خرید که از معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید استانبول هست می‌توان بهترین برندهای پوشاک و جواهرات را مشاهده کرد در این مکان می‌توانید بدون اینکه قصد خرید داشته باشید از سالن تئاتر، سینما، سالن کنسرت، شهربازی، انواع مختلف کافه و رستوران استفاده کنید و از تفریح در این مرکز خرید لذت ببرید.

اولین فروشگاه محصولات اپل که در این مرکز خرید افتتاح‌شده است باعث شده علاقه‌مندان زیادی به این مکان جذب‌شوند.

بزرگ‌ترین مرکز هنری شهر را می‌توانید در این مرکز خرید که وسعت آن به ۱۵۰ هزار مترمربع می‌رسد مشاهده کنیم. زورلو علاوه بر مرکز خرید دارای هتل پنج ستاره و دفاتر و مجتمع مسکونی با نمای زیبا و چشمگیر است که می‌توانید برای اقامت از این مرکز استفاده کنید برای رفتن به مرکز خرید زورلو می‌توانید از هرجایی که هستید سوار مترو M2 شوید و در ایستگاه گایرت تپه پیاده شوید و بعد از کمی پیاده‌روی به مرکز خرید زورلو برسید.

کانیون:

کانیون یکی از برترین مراکز خرید استانبول است که از معماری مدرن و جالب برخوردار است و در خیابان بویوک آدا نزدیک ایستگاه لونت واقع‌شده است یکی از مزیت‌های برتر کانیون نسبت به سایر مراکز خرید که باعث شده برنده جوایز زیادی بشود این است که فضای معماری آن به شکلی صورت گرفته که قسمتی از آن در فضای باز و قسمتی دیگر در فضای بسته است که در فضای باز آن شاهد ۱۶۰ فروشگاه با مارک‌های برند و ترکی، باشگاه‌های تناسب‌اندام، ۹ سالن سینما، کافه و رستوران با غذای متنوع و نمایشگاه‌های مختلف هستیم که علاوه بر خرید کردن از تفریح کردن نیز در این مرکز خرید می‌توانیم لذت ببریم.

گردشگرانی که به این مرکز خرید می‌آیند شاهد برج‌های اداری، فضای خرده‌فروشی و مجتمع‌های مسکونی هستند که جلوه خاصی به این مرکز خرید داده‌اند.

برای رفتن به این مرکز خرید می‌توان در میدان تکسیم سوار مترو M2 شوید و در ایستگاه پیاده لونت شوید و پس از استفاده از تابلوهای راهنما به مرکز خرید کانیون برسید.

اولیویوم:

بازار اولیویوم استانبول یکی از شیک‌ترین مراکز خرید استانبول است که می‌توان در آن محصولات باکیفیت با قیمت مناسب و به‌صرفه را مشاهده کرد.

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۰ در منطقه زیتون بورنوی که محله کارگر نشین است تأسیس‌شده است. از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید می‌توان گفت که بسیاری از کالاهای مارک و برندهای جهانی را با قیمتی ارزان‌تر از مراکز خرید دیگر در حراجی‌های فصلی خود و روزهای سه‌شنبه به گردشگران ارائه می‌دهد.

این مرکز خرید با متراژ 45000 مترمربع امکاناتی نظیر سینما، تئاتر، رستوران، کافه و زمین‌بازی کودکان و غیره را در خود جای‌داده است که می‌توان در کنار خرید کردن از آن‌ها نیز استفاده کرد.

برای رفتن به مرکز خرید از مترو تقسیم به سمت ینی کاپی روید و بعد از ینی کاپی به سمت مترو مارمارای سوار شوید در ایستگاه مارمارای پیاده می‌شوید و بعد از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به مقصد می‌رسید.

خیابان استقلال:

یکی از معروف‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌های ترکیه می‌توان به خیابان استقلال در منطقه اوغلو اشاره کرد وجود ساختمان‌ها با معماری تاریخی و نوستالژی در این خیابان که اغلب آن‌ها آثار به‌جامانده از دوره عثمانی هستند ظاهری زیبا و شیک به این خیابان داده است که روزانه افراد زیادی در شبانه‌روز در آنجا تردد می‌کنند.

همچنین وجود رستوران و کافه‌های متنوع، اجراهای زنده خیابانی، سینماها، مرکز خرید با قیمت مناسب همگی زیبایی و شور و شوقی به این خیابان داده‌اند که باعث شده مسافران زیادی برای تفریح و گشت‌وگذار در استانبول این خیابان را انتخاب کنند.

نام این خیابان در بین عموم مردم ترکیه به ایستی کال کاداشی شناخته می‌شود که معنای آن به انگلیسی همان استقلال است.

گردشگران برای لذت بردن از این خیابان می‌توانند علاوه بر قدم زدن و دیدن مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از آثار و جاذبه‌های تاریخی مثل کلیساها و مساجد دیدنی که در آن وجود دارد بهره ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها