از برگزاری مراسم انتخاب برترین های فوتبال جهان چند روزی می گذرد. لیونل مسی جایزه برترین بازیکن فوتبال جهان را به دست آورد تا از لحاظ کسب این جایزه در کل تاریخ فوتبال رکورددار باشد.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۵۴
اینها در فهرست تیم منتخب سال «زیادی» بودند

به گزارش جام جم آنلاین ، اما فهرست تیم منتخب سال فوتبال جهان که اعلام شد بسیاری نسبت به انتخاب سه بازیکن برای این تیم به شدت انتخاب کردند و جالب اینجاست که هر سه بازیکن رئالی بودند یعنی مارسلو، راموس و مودریج.

اولی برزیلی موفق سال های اخیر رئال مادرید است. اما او فصل گذشته روزهای خوبی در رئال نداشت و مشخص نیست بر اساس کدام معیار در تیم منتخب فوتبال جهان قرار گرفته است. او مدام مصدوم بود و یکی از بدترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. حالا او چطور سر از تیم منتخب فیفا درآورده سوالی است که مسئولان فیفا باید به آن پاسخ بدهند.

دومین چهره زیادی تیم منتخب فیفا لوکا مودریچ بازیکن کروات رئال است. او فصل گذشته توپ طلا را به دست آورد و به حکومت طولانی مدت مسی و رونالدو پایان داد اما پس از کسب توپ طلا انگار از رده ستاره ها خارج شد. او هم فصل ضعیفی را پشت سر گذاشت با این وجود مشخص نیست چطور به تیم منتخب سال راه یافته است.

سومین چهره زیادی تیم منتخب فیفا باز هم یک رئالی دیگر است؛ کاپیتان سرخیو راموس. عملکرد او در خط دفاع رئال مادرید ضعیف بود اما حالا عضوی از تیم منتخب فیفا است.

اینبار انتخاب های فیفا برای تیم برگزیده سال واقعا عجیب بودند. این عجیب ترین تیم منتخب سال های اخیر قلمداد می شود، تیمی با حضور بازیکنانی که فصلی ضعیف پشت سر گذاشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها