شرکت شورولت خودروی جدید خود را در کشور مکزیک تولید و آن را در کشورهای آمریکای لاتین به مشتریان عرضه می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۴۳
سدان اختصاصی شورولت برای آمریکای لاتین +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز مطرح آمریکایی جدیدترین مدل خودروی سدان خود با نام Onix Sedan 2020 را در محل کارخانه این شرکت در مکزیک تولید می‌کند و قصد فروش آن را در کشورهای آمریکای لاتین دارد.

در واقع خودروی جدید شورولت به طور ویژگی برای بازار فروش کشورهای آمریکای جنوبی تولید شده است.

صنایع خودروسازی جنرال موتورز آمریکا به عنوان شرکت مادر شورولت اعلام کرده است پس از معرفی اتومبیل Onix Sedan 2020، این شرکت قصد دارد سه خودروی جدید دیگر با نام‌های Chevrolet Equinox، Chevrolet Trax و GMC Terrain crossovers به طور ویژه تا اواسط تابستان سال آینده برای فروش و عرضه در کشورهای آمریکای لاتین تولید کند.

کارخانه شورولت در مکزیک توانایی ساخت ۱۶۰ هزار دستگاه از خودروی Onix Sedan ۲۰۲۰ را در سال دارد. شرکت شورولت از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون بیش از ۸۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری برای توسعه صنعت خودورسازی خود در مکزیک انجام داده است.

علی‌رغم فشار‌های دولت آمریکا و به ویژه شخص دونالد ترامپ در مورد روابط تجاری و کارخانه‌های صنایع آمریکایی در خارج از خاک این کشور، شورولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای فروش گسترده خودرو‌های خود در کشور‌های آمریکای لاتین انجام داده است.

بررسی‌ها نشان داده است در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد خودروهای موجود در کشورهای آمریکای لاتین را اتومبیل‌های آمریکایی تشکیل می‌دهند.

شورولت قصد دارند فروش اتومبیل Onix Sedan 2020 را تنها به کشورهای آمریکای لاتین محدود نکرده و سدان جدید خود را به دیگر مناطق جهان نیز صادر می‌کند.

خودروی Onix Sedan 2020 دارای موتور ۱.۰ لیتری سه سیلندر با توانایی تولید قدرتی برابر ۱۲۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر است. این اتومبیل علاوه بر مشخصات فنی قابل قبول از امکانات ایمنی و سرگرمی مطلوبی نیز برخوردار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها