خدمات بانکی به زائران اربعین در مرزهای خروجی ایلام، خوزستان و کرمانشاه و مسیر حرکت، ارائه می شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۸۶
ارایه خدمات بانکی به زائران اربعین در ۳ مرز خروجی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، جلسه هماهنگی نظام بانکی به منظور خدمت رسانی به زوار حسینی با حضور نمایندگان بانک‌های دولتی و خصوصی و نماینده ستاد اربعین حسینی در بانک مرکزی تشکیل شد.

در این جلسه دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به اینکه همکاران نظام بانکی خدمت به زوار اربعین را برای خود توفیق می‌دانند و طی سال‌های اخیر نقش ارزنده‌ای در خدمت رسانی به زوار اربعین انجام داده اند گفت: انتظار می‌رود با تجربیات سال‌های گذشته کاستی‌ها رفع و کیفیت خدمات ارتقا یابد.

وی ارایه خدمات بانکی به زوار را نیازمند تلاش شبانه روزی دانست و گفت: نظام بانکی برای ارایه خدمات بهتر نیازمند همکاری نهاد‌های استانی و محلی است و این همکاری سطح ارایه خدمات بانکی را ارتقا خواهد داد.

طالبی در ادامه با اشاره به تصمیم جدید بانک مرکزی در خصوص نحوه تامین ارز مورد نیاز زوار اربعین به میزان ۱۰۰ یورو یا معادل آن با توجه به ازدحام جمعیت در زمان برگزاری اربعین توصیه کرد زوار قبل از ورود به مرز‌های غربی و در شهر‌های مبدا ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی در خصوص نظارت بانک مرکزی بر عملکرد بانک‌ها در زمان برگزاری اربعین گفت: بانک مرکزی امسال با همکاری ناظران بانک‌ها بر خدمات رسانی در مبادی خروجی نظارت خواهد کرد.

در ادامه جلسه ضمن بحث و بررسی، هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای ارایه خدمات بانکی در مرز‌های خروجی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان و مسیر‌های حرکت زوار انجام شد.

گفتنی است در این جلسه، مدیران مربوطه در بانک مرکزی از تامین نقدینگی ریالی به میزان لازم برای زوار اربعین، آمادگی خودپرداز‌های سیار و ایجاد خزانه محلی در استان‌های غربی خبر دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها