رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۴۷۶ نفر از شهیدان امدادگر در دفاع مقدس از داوطلبانی بودند که خدمات متعددی به رزمندگان ارائه داده بودند.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۰۶
شهادت ۴۷۶ نفر از داوطلبان هلال احمر در دوران دفاع مقدس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در آیین تبادل اسناد دفاع مقدس هلال احمر به سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: جمعیت هلال احمر در طول ۴ دهه پس از انقلاب اسلامی خدمات زیادی در حوزه امداد و نجات، جوانان و داوطلبان انجام داده است.

پیوندی تصریح کرد: اما در این بین خدمات داوطلبانه هلال احمر طول ۸سال دفاع مقدس از قلم افتاده است. در جبهه ها اعضای هلال احمر به عنوان امداد گر، همرزمی برای بسیجی و رزمنده دفاع مقدس بوده و این زحمات باید دیده شود.

وی اظهار داشت: ۴۷۶ نفر از شهیدان امدادگر در دفاع مقدس از داوطلبانی بودند که در طول جنگ تحمیلی خدمات متعددی به رزمندگان ارائه داده بودند.به علاوه ۷۲ هزار و ۴۴۲ نفر از طریق هلال احمر به جبهه ها اعزام و بیش از ۴ میلیون خدمت مختلف توسط این افراد در دفاع مقدس، خط مقدم و پشت جبهه ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در ستادها نیز انتقال مجروحان توسط پرسنل یا افراد داوطلب در هلال احمر انجام می شد تا زخم رزمندگان و مشکلات جنگ کاهش پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها