فرمانده انتظامی تهران گفت: سربازان موارد بدرفتاری را به شماره «147» اطلاع دهند؛ دفتر ویژه فرماندهی موارد منعکس شده را به طور ویژه پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۶۴
سربازان بدرفتاری‌ها را به «147» گزارش دهند

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی در گفتگو با فارس با اشاره به دومین روز از هفته دفاع مقدس که مزین به نام «سرباز» است، اظهار داشت: به اعتقاد منِ فرمانده، همه سربازان فرزندان ما هستند و بنده به سایر فرماندهان و مسئولان در پلیس تهران تکلیف کرده‌ام که به تک تک سربازانی که در اختیار دارند به مثابه فرزندان خود و امانت‌های مردم بنگرند.

وی با تأکید بر حمایت‌های معنوی از سربازان درخصوص بدرفتاری با سربازان و چگونگی پیگیری این موارد، اعلام کرد: اگر سربازی با بدرفتاری مواجه شد مراتب را به بازرسی و فرمانده اطلاع دهد حتماً پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

سردار رحیمی در واکنش به این جمله که سربازان می‌گویند بازرسی‌ها مراتب اعتراض را به فرماندهان منعکس کرده و فرماندهان با سربازی که معترض بوده برخورد می‌کنند، گفت: دفتر ویژه فرماندهی با شماره 147 آماده شنیدن مشکلات، انتقادات و مسائلی است که سربازان و حتی کادر با آن مواجهند؛ سربازان مطمئن باشند که مواردی که با 147 در میان می‌گذارند به طور ویژه در دستور رسیدگی قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت به برنامه‌ریزی‌های پلیس تهران برای غنی سازی اوقات سربازان اشاره و تصریح کرد: در حوزه‌های اعتقادی، مذهبی، تفریحی، ورزشی و آموزشی برنامه‌ریزی‌های لازم برای سربازان انجام شده و فرماندهان مکلف شده‌اند که به تناسب روزها و ساعت‌هایی که سربازان اوقات فراغت دارند آنها بتوانند در کلاس‌های موردنظر شرکت کنند؛ همچنین کلاس‌های آموزشی را برای سربازان برگزار می‌کنیم تا بتوانند در طول سربازی در یک رشته توانمند و متخصص شده و گواهی‌نامه دریافت کنند و بعد از فراغت از سربازی از آن تخصص استفاده کنند.

سردار رحیمی به ابتکار پلیس پایتخت پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخاباتی در بین سربازان برگزار کرده و تعدادی نماینده از بین آنها انتخاب کردیم؛ این نمایندگان ماهی یکبار با جانشین فرمانده و معاون هماهنگ‌کننده و دیگر فرماندهان جلسه داشته و مشکلات، معضلات و خواسته‌های سربازان را منتقل می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها