شرکت تویوتا رد شدن آمار فروش خودروی محبوب و پرطرفدار لندکروزر از مرز ۱۰ میلیون دستگاه را جشن گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۹۵۵۰
جشن تویوتا برای فروش بیش از ۱۰ میلیون لندکروزر +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز مطرح و نام‌آشنای ژاپنی، تویوتا اعلام کرد فروش اتومبیل‌های محبوب و پرطرفدار لندکروزر از مرز ۱۰ میلیون دستگاه از زمان تولید اولین مدل آن در سال ۱۳۳۰ گذشت و حالا این شرکت چنین موفقیتی را جشن می‌گیرد. خودور‌های لندکروزر تویوتا از جمله موفق‌ترین اتومبیل‌های جهان که در طولانی مدل به فروش رسیده‌‎اند، به شمار می‌روند.

اکنون درست ۶۸ سال از زمان اولین عرضه خودروی تویوتا لندکروزر می‌گذرد و در طول این سال‌ها مدل‌های زیادی از این اتومبیل قدرتمند و پرکاربرد ساخته شده است.

مهندسان ژاپنی این خودرو را برای حرکت در مسیر‌های صعب‌العبور و جاده‌هایی که بسیاری از خودرو‌ها توان عبور از آن را نداشتند، طراحی کردند. به جرات می‌توان گفت این خودرو یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های جهان است.

تویوتا لندکروزر در ایران نیز خودرویی پرطرفدار است و در شهر‌ها و مناطق مختلف کشورمان از آن استفاده‌های گوناگون می‌شود.

تویوتا تا پیش از تولید مدل بیستم این اتومبیل در سال ۱۹۵۵ هیچ‌گونه صادراتی را نداشت، ولی پس از این سال، هرساله بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی لندکروزر را صادر می‌کرد و موفق شد میزان صادرات این خودرو را تا سال ۱۹۶۵ به بیش از ۱۰ هزار دستگاه در سال برساند.

تویوتا در حال حاضر مدل‌های مختلف لندکروزر را در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا به فروش می‌رساند و فروش سالانه‌ای بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه برای این اتومبیل پرقدرت ثبت شده است.

با اینکه بیش از نیم قرن از تولید برخی از مدل‌های لندکروزر در جهان می‌گذرد، ولی هنوز تعداد زیادی از آن‌ها در نقاط مختلف جهان استفاده می‌شود.

این موضوع نشان دهنده کیفیت و توانایی بالای خودرو‌های لندکروزر در شرایط آب و هوایی مختلف است. توانایی این خودرو‌ها تا حدی است که حتی در مناطق جنگی نیز یکی از پرکاربردترین خودرو‌های موجود در جهان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها