مرد پولدار: اعظم مرا به خانه‌اش کشاند تا فرزندانش از من فیلم بگیرند

انهدام باند زورگیر‌ها با سرکردگی زن آرایشگر

حبس و شلاق مجازات اخاذی از مردان پولدار‌ زن میانسال و فرزندانش که مردان پولدار را ربوده و از آن‌ها اخاذی می‌کردند با حکم قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به حبس و شلاق محکوم شدند.
کد خبر: ۱۲۲۹۳۳۲
انهدام باند زورگیر‌ها با سرکردگی زن آرایشگر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل سال ۹۵ این خانواده با ترفندی خاص پنج مرد پولدار را به دام انداخته بودند تا از آن‌ها باجگیری کنند.

اعضای این باند خانوادگی در شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. در پی محاکمه اعضای این باند یکی از مردان فریب خورده در جایگاه ایستاد و گفت: من سوار خودرو شاسی بلندم از اتوبان ستاری عبور می‌کردم که زنی را به‌همراه دو دخترش در حاشیه اتوبان سوار خودرو کردم. آن‌ها مرا به خانه‌شان دعوت کردند، اما به محض اینکه وارد شدم پسری جوان در حالی که چاقو در دست داشت از اتاق بیرون آمد و به سمت من حمله کرد. او با چاقو مرا زد و با تهدید از من خواست تا لباس‌هایم را دربیاورم.

یکی از دختر‌ها که آن موقع نوجوان بود از من فیلم‌برداری کرد. آن‌ها می‌گفتند فیلم را پخش می‌کنند و آبروی مرا می‌برند.

از من پول خواستند و کارت عابر بانکم را به آن‌ها دادم سپس یک و نیم میلیون تومان پول نقدی را که همراه داشتم و چهار میلیونی را که در کارت عابر بانکم بود سرقت و رهایم کردند.

سپس اعظم مادر خانواده در دفاع از خود گفت: چند سال قبل به خاطر اعتیاد از همسرم جدا شدم. در یک آرایشگاه کار می‌کردم تا اینکه دخترم مبینا ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد، اما او هم از همسرش جدا شد. مدتی بعد دخترم به عقد موقت مردی درآمد، ولی به‌دلیل اینکه آن مرد باید مهریه همسر اولش را می‌داد به زندان افتاد و برای آزادی اش نیاز به وثیقه ۳۰ میلیون تومانی داشت.

دخترم برای کمک به شوهرش پیشنهاد اخاذی از مردان پولدار را مطرح کرد. پسرم مردان پولدار را کتک می‌زد و مبینا از آن‌ها اخاذی می‌کرد، اما حالا حاضرم جرم دختر و پسرم را گردن بگیرم تا آن‌ها آزاد شوند و از زندان بیرون بروند و من تا ابد در زندان بمانم.

سپس مبینا در جایگاه ایستاد و گفت: یک روز که از آرایشگاه آمده بودم و ظاهرم جلب توجه می‌کرد خودرویی جلو پایم ایستاد. راننده پیشنهاد دوستی داد و در مقابل یک چک ۱۰ میلیون تومانی هم به من داد.

آن جا بود که به ذهنم رسید می‌توانم به همین راحتی ۳۰ میلیون تومان را برای آزادی شوهرم فراهم کنم؛ بنابراین به مادر و خواهرم پیشنهاد اخاذی دادم.

سپس دختر کوچک‌تر خانواده گفت: من بعد از دستگیری از سوی دادگاه انقلاب به اتهام فیلمبرداری و فساد به پنج سال حبس محکوم شدم و حالا دوسال از محکومیت‌ام را هم گذرانده‌ام. باور کنید من هیچ فیلمی از مردان غریبه نمی‌گرفتم فقط گوشی تلفن همراهم را به سمت آن‌ها می‌گرفتم تا فکر کنند در حال فیلم‌برداری هستم.

پسر خانواده نیز گفت: قبول دارم وقتی خواهرانم مردان غریبه را به خانه می‌آوردند عصبانی می‌شدم و آن‌ها را کتک می‌زدم. می‌دانم اشتباه کرده‌ام.

قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری صبح دیروز هر کدام از متهمان را به اتهام مشارکت در آدم ربایی به هشت سال ویک ماه حبس و به‌خاطر سرقت به پنج سال حبس، رد مال و شلاق محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها