صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز را اینجا مرور کنید.
کد خبر: ۱۲۲۸۹۰۰
مرور روزنامه های ورزشی جهان؛ بازگشت آقای چمپیونزلیگ (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، از شب گذشته فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد.

این رقابت ها امشب هم پیگیری می شود. صفحه نخست برخی از روزنامه های مشهور ورزشی جهان اختصاص به این موضوع دارد.

نشریه اکیپ فرانسه قطعا باید به سراغ دیدار پاری سن ژرمن با رئال مادرید برود. این روزنامه با چاپ عکسی از آنخل دی ماریا و کریم بنزما تیتر زده «منطقه لالیگا» که به تقابل با یک تیم اسپانیایی در لیگ قهرمانان اشاره می کند.

روزنامه کوریره دلواسپورت ایتالیا هم دو تیتر دارد. یکی به برد بزرگ دیشب ناپولی مقابل لیورپول و یکی هم به تقابل امشب یوونتوس با اتلتیکومادرید. درباره برد ناپولی یک تیتر یک کلمه ای به کار برده است:‌«افسانه». در رابطه با تقابل یووه و اتلتیکو هم تیتر زده:‌«امتحان ساری». ساری سرمربی یوونتوس است.

به سراغ دیگر روزنامه ایتالیایی می رویم یعنی گازتا دلواسپورت. این روزنامه درباره برد دو بر صفر ناپولی مقابل لیورپول این تیتر را به کار برده:‌«ناپلئون».

دیشب بارسلونا در خانه دورتموند به تساوی بدون گل رسید. در این دیدار تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا یک پنالتی دورتموند را مهار کرد تا از شکست تیمش جلوگیری کند. روزنامه اسپورت ، روزنامه هوادار بارسا، درباره او این تیتر را روی صفحه نخست به کار برده است:‌«دیواری به نام تراشتگن».

روزنامه موندو دپورتیوو دیگر رسانه هوادار بارسلونا نیز این تیتر را به کار برده است: «دیوار» که باز هم به درخشش تراشتگن اشاره دارد.

روزنامه آس که هوادار رئال مادرید است درباره آغاز به کار این تیم در لیگ قهرمانان اروپا این تیتر را به کار برده است:‌«بازگشت آقای چمپونزلیگ».

روزنامه مارکا دیگر نشریه مادریدی هم تیتر زده:‌«چه کسی نبوغ خود را نشان می دهد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها