از امشب فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود و این موضوع به تیتر اصلی بسیاری از روزنامه های ورزشی جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۲۲۸۷۰۱
مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی جهان ؛ عظمت قهرمانان (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، از امشب لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود که در یکی از مهم ترین دیدارها دورتموند میزبان بارسلونا است و ناپولی به مصاف لیورپول می رود.

فردا شب نیز این رقابت ها پیگیری می شود. مصاف اتلتیکومادرید با یوونتوس و البته دیدار رئال مادرید با پاری سن ژرمن در زمره حساس ترین دیدارهای فردا شب و اصلا این هفته هستند.

روزنامه آبولا به عنوان یکی از مطرح ترین و پرتیراژترین روزنامه های پرتغالی روی تیم بنفیکا زوم کرده و تیتر زده «دنیای شجاع ها». بنفیکا و لایپزیک آلمان امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

امشب دو تیم فرانسوی به نام های لیل و لیون در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می روند. اولی به مصاف آژاکس می رود و دومی مقابل زنیت سن پترزبورگ قرار خواهد گرفت، تیمی که سردار آزمون را در اختیار دارد. اکیپ نشریه مشهور فرانسوی درباره این دو دیدار تیتر زده:‌«اروپا بدون پیچیدگی».

روزنامه گازتا دلو اسپور ایتالیا هم اشاره به نمایندگان فوتبال ایتالیا در این فصل دارد و تیتر زده:‌«همه ایتالیا».

کوریره دلو اسپورت دیگر روزنامه ایتالیایی نیز تیتر زده: «بازی همه ستاره ها». این تیتر اختصاص به تیم های ایتالیایی یعنی اینتر و ناپولی دارد که به ترتیب با اسلاویا پراگ و لیورپول مصاف می دهند. البته دیدار ناپولی و لیورپول اهمیت و حساسیت بسیار بیشتری دارد.

توتواسپورت دیگر روزنامه پرمخاطب ایتالیایی است. روز گذشته تورینو دو بر یک مقابل لچه شکست خورد تا تیتر اصلی این روزنامه باشد اما توتواسپورت با تیتر «یووه باید از پسش بربیایید» به تقابل بسیار حساس یوونتوس با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم پرداخته است.

روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا هم با چاپ بزرگی از لیونل مسی تیتر زده «مسی، نماد قهرمانی». این تیتر اشاره به پایان مصدومیت این فوق ستاره آرژانتینی دارد.

روزنامه موندودپورتیوو دیگر روزنامه اسپانیایی تیتر زده« قهرمانان». این تیتر اشاره به بارسلونا دارد که از امشب کار خود در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می کند و به مصاف دورتموند می رود.

روزنامه آس دیگر روزنامه بزرگ اسپانیایی با طرح جلد زیبایی به استقبال آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا رفته است. این روزنامه با طرحی از ستاره های مختلف اروپا تیتر زده:‌«عظمت قهرمانان».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها