رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی در جاده هراز امروز هم اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۷۷۱۳
ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی که به مناسبت عاشورای حسینی و همزمانی آن با روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی از روز یکشنبه ۱۷ شهریور در جاده‌های مازندران آغاز شده بود تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه ادامه دارد.

او افزود: آمد و شد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ امروز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۲۳ شهریورماه در جاده هراز ممنوع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد، از رودهن به سمت شمال ممنوع و از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد، از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.

او افزود: بحث ممنوع بودن رفت و آمد تریلی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ شهریور ماه از جاده سوادکوه نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های جمعه و شنبه ۲۲ و ۲۳ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌ بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود، گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه ۲۲ و شنبه ۲۳ شهریور ماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج به سمت شمال ممنوع است.

او افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقیله در جاده کرج - چالوس از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ شهریور تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه یک طرفه است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت راهها با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها