تیم‌ملی کشتی آزاد با اقتدار بر بام آسیا ایستاد

بارانداز طلا

10 روز دیگر رقابت های جهانی کشتی آغاز می شود، رقابت هایی که انتخابی المپیک هم به شمار می رود. اما در آستانه این رقابت ها اتفاق بدی افتاده است، اتفاقی که نه تنها شانس مدال آوری تیم ایران را در این رقابت ها از بین می برد بلکه حتی سهمیه های المپیک ایران را نیز کاهش خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۵۲۰
توطئه رژیم صهیونیستی برای کُشتی ایران در رقابت‎های جهانی

به گزارش جام جم آنلاین ، چه اتفاقی افتاده است؟ رژیم صهیونیستی با علم به این موضوع که کشتی گیران ایرانی حاضر به مقابله با نمایندگان آنها نیستند ششکشتی گیر خود را که البته اصالت روسی دارند به رقابت‎های جهانی اعزام کرده اند. این ششکشتی گیر در اوزانی هستند که ملی پوشان ایرانی هم حضور دارند و اتفاقا ملی پوشان ایران از بخت بالایی هم برای کسب مدال و سمیه المپیک برخوردارند. در واقع این شش کشتی گیر رژیم صهیونیستی شاید شانسی برای مدال نداشته باشند اما به منظور دردسرسازی برای ورزش ایران به این رقابت ها وارد شده‎اند تا بلکه در قرعه کشی با حریفانی از ایران روبرو شوند و کشتی گیران ایرانی هم کنار بکشند.

اسامی این پنجشش کشتی گیر رژیم صهیونیستی از سوی اتحادیه کشتی جهان منتشر شده است و آنها در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۹ از ۲۳ تا ۳۱ شهریور به میزبانی نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

حالا باید دید که نامه های ارسالی و محرمانه فدراسیون کشتی ایران به کمیته بین المللی المپیک در رابطه با حل مشکل رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی اینجا کارآمد خواهد بود یا خیر.

۳ کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در بخش آزاد در اوزان کشتی گیران همچون رضا اطری(۵۷ کیلوگرم)،‌ بهمن تیموری(۷۹ کیلوگرم) و حسن یزدانی(۸۶ کیلوگرم) حضور دارند.

در کشتی فرنگی هم ۲ نماینده رژیم صهیونیستی در اوزان کشتی‌گیرانی همچون محمدعلی گرایی(۷۷ کیلوگرم) و سعید عبدولی (۸۲ کیلوگرم) حاضر هستند.

قطعا نفراتی همچون اطری، یزدانی، گرایی و عبدولی جزو شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات جهانی هستند و این نگرانی وجود دارد که با قرعه نحس مواجه شوند.

به نظر می‌رسد پرشانس‌ترین کشتی گیر رژیم صهیونیستی در این رقابت‌ها در وزن حسن یزدانی باشد؛ در وزنی که نابغه جویباری شانس اول کسب مدال طلاست. این کشتی گیر همان فردی است که سال ۲۰۱۷ در مسابقات امیدهای جهان به مرحله نهایی صعود کرد و علیرضا کریمی به خاطر عدم رویارویی با او با محرومیت ۶ ماهه مواجه شد!

قرعه نحس گریبان گیر تیم ایران می شود یا نامه های محرمانه پیش از این کار خود را کرده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها