تیم فوتبال جوانان ایران در نخستین بازی تدارکاتی با نتیجه چهار بر دو اندونزی را شکست داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۲۲۰
برتری پرگل جوانان ایران برابر اندونزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شاگردان سیروس پور موسوی در نیمه اول توانستند با یک بازی حساب شده و با برنامه، پیروز به رختکن بروند.

در ابتدای نیمه نخست تیم میزبان با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران خودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما پس از گذشت دقایقی از بازی این جوانان ایران بودند که ابتکار بازی را به دست اوردند و صاحب توپ و میدان شدند که در دقیقه ۱۵ با خطایی که مدافع حریف روی علی سبحانی مرتکب شد شاگردان پور موسوی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توسط یاسین سلمانی به گل رسیدند.

در ادامه تیم میزبان به دنبال ایجاد موقعیت بود اما این جوانان ایران بودند که نبض بازی را در اختیار داشتند و نیمه اول را با برتری به سود خود پایان دادند.

در ابتدای نیمه دوم اندونزی توانست بازی را به تساوی بکشاند اما تیم ایران چند دقیقه بعد توسط علی سبحانی در دقیقه ۵۰ دقیقه ۵۷ آریا برزگر و در دقیقه ۶۰ مهدی هاشمی گل های دوم سوم و چهارم را به ثمر رساند و ۴بر یک پیش افتاد.تیم میزبان در دقیقه ٨٥ باز هم موفق به جبران یکی از گل ها شد اما در نهایت مسابقه با پیروزی قاطع جوانان ایران به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها