شرکت نیسان با معرفی مدل جدید خودروی نیسان جوک تصمیم این شرکت برای فروش موفق در کشورهای اروپایی را آشکار کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۹۳۷
نیسان از کراس‌اوور جوک 2020 رونمایی کرد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان، مدل جدید کراس‌اوور جوک با نام جوک ۲۰۲۰ را معرفی کرد. جوک جدید نیسان، ظاهری مفهومی‌تر و جذاب‌تر از گذشته دارد و با توجه به امکانات طراحی بیرونی و داخلی این خودرو به نظر می‌رسد آن را به طور ویژه برای عرضه و فروش در اروپا تولید کرده‌اند.

شاید اولین چیزی که پس از نگاه اول به خودروی نیسان جوک ۲۰۲۰ توجه شما را به خود جلب کند، ظاهر تغییر یافته آن نسبت به نسل‌های گذشته جوک باشد. به نظر می‌رسد نیسان پس از بررسی خودروهای مورد علاقه مردم در اروپا و آمریکای شمالی تصمیم گرفته چنین طراحی را برای کراس‌اور جدید خود در نظر بگیرد.

تصمیم راسخ نیسان برای فتح بازار اروپا با نیسان جوک ۲۰۲۰

سقف دو قسمتی شناور و لامپ‌های قابل تنظیم در داخل کابین دو مورد از تغییرات اعمل شده در این خودرو است. اگر از جلو به نیسان جوک ۲۰۲۰ نگاه کنید به سرعت متوجه تقارن چراغ‌های اصلی خودرو باهم می‌شوید. یکی از بزرگ‌ترین انتقادات صورت گرفته در مورد مدل‌های قبلی جوک عدم وجود تقارن نسبی در جلو اتومبیل بود. حال مهندسان نیسان با تلاش و دقت بسیار تمامی مشکلات گذشته را برطرف کرده‌اند.

صندلی‌های عقب در ۲۰۲۰ به اندازه ۵.۲ سانتی‌متر جا به جا شده و عقب‌تر رفته‌اند و همین موضوع سبب بیشتر شدن فضا هم در جلو پای سرنشینان عقب خودرو و هم در قسمت بار شده است. یعنی مشتریان این خودرو می‌توانند وسایل بیشتری را در قسمت بار این اتومبیل جایگذاری کنند.

موتور توربو شارژ ۱.۰ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۱۷ اسب‌بخار را تولید می‌کند و وسیله نقلیه بسیار مناسب و کم مصرف برای تردد‌های شهری است. مدل ۲۰۲۰ جوک دارای دو جعبع دنده ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته خودکار است. این خودرو از اواسط پاییز ۲۰۱۹ در اروپا عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها