مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و خاک در جنوب خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۷۸۴
باران در شمال کشور / گرد و خاک در راه خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا با اشاره به این‌که طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: پس فردا (جمعه ۱۵ شهریور) از شدت بارش در این مناطق کاسته می‌شود، اما مجددا طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور) بر شدت آن افزوده خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین بیان کرد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سه روز آینده برای شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روزهای شنبه و یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در شمال آذربایجان غربی نیز رخ خواهد داد.

وظیفه تاکید کرد: در روز یکشنبه (۱۷ شهریور) برای استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (چهارشنبه ۱۳ شهریور) با توجه به افزایش سرعت باد در جنوب خوزستان رخداد گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده اعلام کرد: فردا (پنج‌شنبه ۱۴ شهریور) هوای تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود. دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه ۳۸ درجه سانتیگراد و در پایین‌ترین نقطه ۱۷ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (جمعه ۱۵ شهریور) آسمان تهران صاف و گاهی همراه افزایش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه ۳۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها