فردی که خود را «شیطان» می‌نامید، صورت یک دختر را جوید!
کد خبر: ۱۲۲۶۶۹۱
«شیطان» صورت دختر را خورد!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در کارناوالی در محله «ناتینگ هیل» انگلستان، مردی که خود را «شیطان» معرفی کرد، صورت یک دختر را جوید!

یکشنبه شب هفته جاری در حین برگزاری جشن محله ناتینگ هیل در لندن، صورت دختری که در مراسم شرکت کرده بود توسط مردی که خود را شیطان خطاب می‌کرد جویده شد!

در بیست و پنجم آگوست، حدود ساعت شش عصر نزدیک اتوبان "گلبرن" زمانی که دختر قربانی در مراسم حضور داشت توسط فردی که او را نمی‌شناخت مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش پلیس، مهاجم که فردی با هیکلی عضلانی، موهای بافته شده و تی‌شرت سیاه بود، مشغول صحبت کردن با این دختر قربانی می‌شود سپس به او نزدیک شده و به او یورش می‌برد؛ دختر قربانی که از این حادثه شوکه شده بود، در حالی که دچار خون‌ریزی شدیدی شده بود توسط پلیس به بیمارستان منتقل شد.

فرد مهاجم قبل از اینکه صورت قربانی را بجود، گفته بود که خود «شیطان» است؛ پلیس اعلام کرده که از هرگونه ارائه اطلاعات و جزئیات درباره این حادثه استقبال می‌کند.

پلیس گفت، زندگی دختر قربانی پس از این حمله هولناک دچار تغییرات رنج‌آوری خواهد بود؛ این دختر پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی صورت قرار گرفته است.

به گفته پلیس، قربانی این حادثه ناگوار باید تحت یک سری عمل جراحی فشرده قرار گیرد و مظنون که فرد خشن و خطرناکی است هنوز دستگیر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها