کد خبر: ۱۲۲۶۵۷۵
قیمت روز محصولات مفتولی در سایت شهر مفتول

شهر مفتول ، مجموعه ای شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات مفتولی است که به جهت رفاه و راحتی مشتریان در امر خرید، اقدام به راه اندازی سایت خود با آدرس https://shahrmaftool.com نموده است.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولیدی شهر مفتول ، آن را به برندی آشنا برای مشتریان تبدیل کرده است که از جمله محصولات پر فروش این مجموعه می توان به انواع توری مانند توری حصاری و توری پرسی و انواع مفتول و سیم خاردار اشاره کرد .

توری حصاری یا فنس از مفتول گالوانیزه ، مفتول سیاه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc تولید می گردد. نوع گالوانیزه آن دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و کیفیت بالاتری نسبت به توری حصاری تولید شده با مفتول سیاه دارد.

برای مقاومت بیشتر این محصول مفتول گالوانیزه را با روکش pvc می پوشانند که قیمت بالاتری نسبت به دو محصول دیگر دارد. به طور کلی استفاده از فنس گالوانیزه بسیار متداول تر است و برای تولید آن از مفتول 2 تا 3 میلی متری استفاده می شود.

توری پرسی ، نوع دیگری از توری های پر کاربرد است و از جمله محصولات پر فروش شهر مفتول است که از مفتول گالوانیزه و مفتول سیاه تولید می شود که به صورت موج دار پرس شده اند و ساختار محکم و یکپارچه ای دارد. ضخامت مفتول توری پرسی معمولا از 3 تا 4.5 میلی متر است و سایز چشمه های آن متفاوت است. کاربرد این محصول در صنایع مختلفی چون کاغذ سازی ، معدن ، راه سازی و پروژه های عمرانی و ... بسیار زیاد است. قیمت توری پرسی با توجه به نوع جنس مفتول ، ضخامت مفتول و سایز چشمه ها تعیین می گردد و شهر مفتول با توجه به تولید کننده بودن همیشه سعی در تعدیل بازار داشته است.

سیم خاردار از دیگر محصولات شهر مفتول است که خرید آن معمولا با پایه فنس و توری حصاری همراه است. این محصول در انواع حلقوی و خطی تولید می گردد که به سیم خاردار خطی معمولا سیم خاردار دو لایه نیز گفته می شود، برای تولید این محصول دو رشته مفتول عمدتا به ضخامت 2.5 میلی متر به هم پیچیده می شود و راستا را تشکیل می دهد و دو رشته مفتول 2 میلی متر به عنوان خار نیز در هم تابیده شده و دور راستا پیچیده می شود. نوع دیگر سیم خاردار، حلقوی نام دارد که بر خلاف خطی در حلقه هایی به قطر 60 سانتی متر و 90 سانتی متر تولید می شود. سیم خاردار حلقوی خود در دو نوع معمولی که به آن سیم خاردار حلقوی سوزنی گفته می شود و نوع تیغی که به خاطر شکل تبر مانند تیغ های آن سیم خاردار حلقوی تبری گفته می شود موجود است.

از دیگر محصولات شهر مفتول می توان به مفتول گالوانیزه ، سیم رابیتس بندی ، سیم ارماتوربندی ، توری مش جوشی ، توری گابون یا سنگی ، توری مرغی ، توری فرنگی و ... اشاره کرد که شما می توانید به راحتی جدول قیمت محصولات ، همچنین اطلاعات کامل در مورد ویژگی های فنی محصولات و حتی نمودار قیمت هر محصول را در بازه ی زمانی مورد نظر خود مشاهده کنید . شهر مفتول علاوه بر اینکه بزرگترین مرجع محصولات مفتولی و تحلیل بازار این محصولات به حساب می آید ، قابلیت ثبت سفارش در هر مقداری را دارد و شما می توانید در هر مکان و هر زمان سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را در مکانی که می خواهید تحویل بگیرید. برای مشاوره رایگان در خصوص هر یک از موارد فوق و یا نحوه نصب و مقدار مورد نظر برای پروژه خود با شماره تلفن 54483-021 تماس حاصل فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها