رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری یک سارق سابقه دار خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۹۷
سرقت کتانی برای تامین هزینه مواد مخدر!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ عبدالوهاب اعلایی در ادامه با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۱۱ شب هشتم ماه جاری بود که مأموران گشت این کلانتری در حال گشت زنی در محدوده این کلانتری به یک دستگاه پراید یشمی در حال زاغزنی خودروهای پارک شده کنار خیابان مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با استعلام شماره پلاک این خودرو از سامانه جامع پلیسی مشخص شد خودروی مذکور سرقتی است اما با توجه به اینکه راننده متوجه حضور عوامل گشت کلانتری شده بود و از طرفی فاصله بین خودروی گشت و او به دلیل قرار داشتن در خیابان فرعی زیاد بود، متهم توانست قبل از اقدام مأموران از محل متواری شود.

وی افزود: شماره پلاک خودرو به واحدهای گشتی دیگر نیز اعلام شد تا اینکه بامداد گذشته در خیابان رشیدی همین خودرو رؤیت شد و قبل از اقدام سارق برای متواری شدن، مأموران وارد عمل شدند و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از سارق داخل پراید یشمی رنگ سرقتی‌اش یک اهرم مخصوص باز کردن در و صندوق خودرو به همراه چند جفت کتانی سرقتی کشف و به صاحبان اموال بازگردانده شد و متعاقباً شکات نیز علیه متهم شکایت شأن را در پرونده ثبت کردند.

بنابراین گزارش، از متهم تحقیق شد که وی عنوان داشت به تازگی از زندان آزاد شدم و به دلیل بی پولی، هزینه مواد مخدر مصرفی‌ام را با سرقت به دست می‌آوردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها