هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و حساس ترین مسابقه بین تراکتور و پرسپولیس بود که با برتری تبریزی‌ها خاتمه یافت.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۸۰
چه کسانی و چه تیم‏‎هایی «ترین»های هفته دوم لیگ برتر شدند؟

به گزارش جام جم آنلاین، هفته دوم لیگ برتر طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شد و در مهم‌ترین بازی تیم تراکتور در تبریز موفق شد تیم پرسپولیس مدعی عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نتایج بازی‌های هفته دوم:

شهرخودرو 2 - شاهین شهرداری بوشهر یک

استقلال یک - فولاد خوزستان یک

سپاهان یک - ماشین‌سازی تبریز صفر

نفت آبادان یک - نفت مسجدسلیمان یک

تراکتور یک - پرسپولیس صفر

سایپا صفر - گل‌گهر سیرجان صفر

پارس جنوبی صفر - ذوب‌آهن صفر

نساجی 4 - پیکان 3

بازیکن هفته:احسان حاجی‌صفی

تراکتور با یک گل پرسپولیس را شکست داد و با همین گل به پیروزی رسید. تک گل حساس این دیدار را احسان حاج صفی زد تا به عنوان گلزن حساس ترین دیدار هفته برترین بازیکن هفته هم لقب بگیرد.

تیم هفته:تراکتور

تیمی که بتواند حساس ترین بازی هفته را ببرد قطعا برترین تیم هفته است. و آن تیم هم تراکتور است. تراکتور موفق شد در حضور 70 هزار تماشاگر بعد از پنج سال پرسپولیس را ببرد.

مربی هفته:مصطفی دنیزلی

رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی که با تیمش چهار گل به پیکان زد در کنار مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور قطعا هر دو می توانند مربیان برتر هفته باشند.

بازی هفته: تراکتور و پرسپولیس

مهم‌ترین بازی هفته در لیگ برتر در هفته دوم جدال تماشایی تیم‌های تراکتو و پرسپولیس بود به طوری که 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند تا این بازی جذاب را تماشا کنند. در روزی که تراکتور و پرسپولیس موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند در نهایت این تیم تراکتور بود که موفق شد مقابل هواداران خودی مهم‌ترین بازی هفته را با برد پشت سر بگذارد.

ناکام هفته: گابریل کالدرون

گابریل کالدرون می خواست با یک برد دیگر به اندازه کافی در دل هواداران جا باز کند اما تیرش به سنگ خورد. او و تیمش مقابل تراکتور بازنده شدند. حالا او کار بسیار سختی در هفته های آتی دارد و باید مراقب باشد فریاد برانکو برانکو از روی سکوها آغاز نشود.

گلزنان برتر:

2 گل: شهریار مغانلو از پیکان و محمدرضا سلیمانی از سایپا

جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته دوم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها