دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق گفت: مقاومت در این کشور قدرت رویارویی با رژیم صهیونیستی را دارد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۷۹
قدرت رویارویی با رژیم‌صهیونیستی را داریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل این جنبش با افشای سفر عناصر رژیم صهیونیستی با گذرنامه‌های آمریکایی به خاک عراق و اعلام اشراف اطلاعاتی مقاومت بر تحرکات اسرائیلی‌ها در سفارت و پایگاه‌های آمریکا هشدار داد که قدرت رویارویی با رژیم‌صهیونیستی را داریم.

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء ضمن اشاره به حملات اخیر صورت گرفته به پایگاه‌های سازمان بسیج مردمی اظهار داشت: هدف اصلی از این بمباران‌ها، تضعیف عراق است که در صورت تکرار حملات، یقیناً پاسخ خواهیم داد و در این رابطه، شیوه‌های متعددی را در نظر داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی»، جلسه سران مقاومت با رؤسای سه‌گانه عراق را نیز مرتبط با تحرکات نظامیان بیگانه در خاک این کشور اعلام کرد و گفت: نخست وزیر بعد از عملیاتارادة النصر که خودش بر آن اشراف داشت، دریافت که یک نیروی خارجی به دنبال احیای داعش است.

وی در ادامه با اشاره به شهادت فرمانده ارشد کتائب حزب الله در حمله پهپادی به منطقه القائم خاطرنشان ساخت: شهید ابوعلی الدبی در مرز سوریه مورد هدف قرار نگرفت بلکه در راه بازگشت از شهر القائم و در خاک عراق به مقام رفیع شهادت نائل شد.

مقام عالی‌رتبه مقاومت عراق، حملات انجام شده به پایگاه‌های حشد الشعبی تشریح کرد: بر اساس اطلاعات دقیق، تمامی بمباران‌ها با توافق دوجانبه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی و به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین صورت گرفت.

شیخ اکرم الکعبی افزود: اگر با ظرافت بیشتری به اتفاقات نگاه کنیم؛ زمان این حملات با شروع عملیات پاکسازی کمربند امنیتی بغداد، وادی حوران و صحرای الانبار از بقایای داعش همزمان شد.

وی همچنین به هدف قرار گرفتن پهپاد بیگانه بالای مقر تیپ ۱۲ سازمان بسیج مردمی اشاره کرد و گفت: تیپ ۱۲ حشد الشعبی توسط نُجَباء تأسیس شد ولی در حال حاضر تحت فرماندهی خود حشد است و همین سازمان از سقوط هواپیمای بدون سرنشین در کمربند امنیتی بغداد خبر داد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، فتوای حرمت آیت الله العظمی «سید کاظم حائری» نسبت به حضور نظامیان آمریکایی در عراق را لازم الاجرا دانست و تاکید کرد: عمل به فتوای مرجع عالیقدر تقلید هم بر مقلدین و هم بر غیر مقلدین ایشان در کشور واجب است.

شیخ اکرم الکعبی ادامه داد: بر همه سیاستمداران عراق است که به فتوای آیت الله العظمی حائری عمل کنند و اگر این امر محقق نشود، نُجَباء به آنچه بر عهده‌اش نهاده شده عمل خواهد کرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه موضع ما در مواجهه با اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی تغیری نکرده است، تاکید کرد: به طور دقیق حضور صهیونیست‌ها در سفارت و پایگاه‌های ایالات متحده آمریکا را زیر نظر داریم و اعلام می‌کنم که اسرائیلی‌ها با پاسپورت آمریکایی وارد عراق می‌شوند.

مقام عالی‌رتبه مقاومت عراق افزود: چهار هزار عملیات تصویربرداری شده علیه نیروهای آمریکایی داریم، پس دارای قدرت رویارویی با رژیم صهیونیستی نیز هستیم.

شیخ اکرم الکعبی، واشنگتن را به سو استفاده از اوضاع بحرانی عراق متهم و تاکید کرد: آمریکایی‌ها در مناطق مختلف با عناوین گوناگون از جلمه عناصر اطلاعاتی، نیروهای مارینز و… حضور دارند و تعداد دقیق‌شان را حتی ترامپ نمی‌داند.

وی با اشاره به نقشه ضدایرانی آمریکا برای حکومت مرکزی عراق گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند عراق طبق سیاست‌های آنان رفتار کند ولی بدانند که تئوری فعالیت بغداد تحت اراده واشنگتن غیر ممکن است.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تاکید کرد: هنگامی که همه از یاری عراق سر باز زدند، این جمهوری اسلامی بود که درهای خود را بر ما گشود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال مجری که مرجع تقلید نُجَباء کیست پاسخ داد: صراحتاً اعلام می‌کنیم که این جنبش امتداد فکر شهیدین صدرین است که از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تقلید می‌کند و به هیچ وجه این را مخفی نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها