منچسترسیتی و لیورپول از جمله تیم‌هایی بودند که با قرعه‌های مهربان روبرو شدند و بارسلونا در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۱۹
برندگان و بازندگان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد تا آرایش ابتدایی این فصل از رقابت‌ها مشخص شود. با این قرعه‌کشی هیجان اروپایی برای ادامه فصل جاری فوتبال اروپا نیز شروع شد.

برنده ها: منچسترسیتی - لیورپول

سیتی برای سومین سال با هدایت پپ گواردیولا با شاختاردونتسک هم‌گروه شده است. قرعه‌ها این بار نیز با تیم سیتی مهربان بودند تا این تیم با تیم‌های شاختاردونتسک، دیناموزاگرب و آتالانتا هم‌گروه شود و بعید است بتوان تصور کرد که سیتی نتواند از این گروه به مرحله بعد رقابت‌ها برسد. فصل قبل سیتی در مجموع دو دیدار شاختار را ۹ - ۰ کنار زد.

لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی نیز در گروه خوبی قرار گرفته است. شاگردان یورگن کلوپ در این فصل از رقابت‌ها برای صعود به مرحله حذفی باید با تیم‌های ناپولی ایتالیا، سالزبورگ اتریش و خنک بلژیک رقابت کنند.

به این ترتیب دو مدعی نخست قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا در گروه‌های آسانی قرار گرفتند و می‌توانند تمرکز خودشان را روی بازی‌های لیگ برتر قرار دهند؛ جایی که انتظار می‌رود این دو تیم تا هفته‌های پایانی رقابت سختی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشند.

بازنده‌ها: دورتموند - چلسی

دورتموند که امسال امید زیادی به قهرمانی در بوندسلیگا دارد در گروهی دشوار با تیم‌های اینتر و بارسلونا هم‌گروه شده است و اسلاویاپراگ جمهوری چک نیز دیگر تیم این گروه است که در ظاهر بختی برای صعود به مرحله بعد ندارد. به نظر می‌رسد دو تیم دورتموند و اینتر باید برای به صعود از این گروه تا جایی که ممکن است امتیاز بگیرند و امیدوار باشند که در کنار بارسلونا راهی مرحله بعد رقابت‌ها شوند.

چلسی نیز در حالی که نسبت به قبل تیم جوان شده‌ای است به لطف قهرمانی در لیگ اروپا توانست راهی لیگ قهرمانان شود و در سید نخست نیز قرار گرفت ولی آنها باید با آژاکس رقابت کنند که فصل قبل به نیمه نهایی رسید. لیل و والنسیا دیگر تیم‌هایی هستند که می‌توانند دردسر زیادی برای چلسی و فرانک لمپارد ایجاد کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها