دادستان رفسنجان گفت: عامل آزار و اذیت کودک خردسال در رفسنجان بازداشت و رسیدگی به پرونده خارج از نوبت در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۵۳۶۵
رسیدگی خارج از نوبت به پرونده کودک آزاری رفسنجان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رئیسی نژاد، دادستان رفسنجان گفت: ناپدری کودک خردسال رفسنجانی که اقدام به آزار واذیت کودک خردسال همسرش از ازدواج قبلی او کرده بود بازداشت شده است و با توجه به اهمیت موضوع پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

رئیسی نژاد افزود:درپی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آزار یک کودک در رفسنجان و شکایت پدر کودک مبنی بر این که فرزند خردسالش توسط ناپدری اش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است بلافاصله دستورات قضایی لازم به مامورین پلیس جهت بررسی موضوع صادر شد.

او گفت: پس از مشاهده آثار جراحت بر روی بدن طفل، بازپرس پرونده دستور جلب متهمان یعنی مادر و ناپدری این کودک را صادر کرد و پس از تحقیقات مقدماتی، دستور بازداشت ناپدری به جرم ضرب و جرح کودک تا انجام تحقیقات کامل صادر شد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت و به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی خواهد کرد افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای شهرستان رفسنجان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها