بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ایرج عرب از باشگاه پرسپولیس رفتنی شد.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۳۳
پایان روز؛ ایرج عرب از پرسپولیس رفت

به گزارش جام جم آنلاین ، وزیر ورزش و جوانان طی مصاحبه‌ای اعلام داشت که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس استعفا داده است.وهیات مدیره تا روزهای آینده درخصوص جانشین وی تصمیم می‌گیرند. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: «پرسپولیس الان مدیر عامل دارد اما اگر قرار باشد تغییراتی انجام شود، هیات مدیره تصمیم می‌گیرد. در بحث مدیر عاملی پرسپولیس با توجه به اینکه آقای عرب استعفا داده بودند، فکر می کنم هیات مدیره ظرف یکی دو روز آینده در این مورد تصمیم گیری می‌کند.»

او که در رادیو جوان صحبت می‌کرد، همچنین در مورد سرانجام خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: «بر اساس مصوبه دولت و مجلس موظف هستیم خصوصی سازی را انجام دهیم. در این مورد وزات ورزش و جوانان مصمم است که تا پایان سال خصوصی سازی انجام شود اما یک سری موانع اجرایی بر سر راه بوده که در حال رفع آنها هستیم. اگر برخی مسائل اداری به طول انجامید، مردم مطمئن باشند خصوصی سازی انجام خواهد شد و این کار به سود دو باشگاه است.»

سلطانی فر در مورد اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال در مورد احتمال محرومیت چهارساله برای خبرنگارانی که سوال بی ربط بپرسند، گفت: «باید از خود آقای تاج بپرسید تا توضیح دهند اما خبرنگاران به عنوان نمایندگان رسانه‌ها این حق را دارند که راجع به مسائل مختلف سوال بپرسند اما طرف مقابل هم اگر سوال بی ربط باشد، این حق را دارد که پاسخ ندهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها