زبیدی نیا گفت: با تلاش و همکاری رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف شهرستان کارون جوانی که ۱۶ سال پیش مرتکب قتل شده بود با جلب رضایت اولیاء دم از چوبه دار رهایی یافت.
کد خبر: ۱۲۲۵۰۴۱
رهایی جوانی از چوبه دار پس از ۱۶ سال

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: ۱۶ سال پیش نوجوانی ۱۵ ساله بر اثر آزار و اذیت فردی از فامیل خود و به جهت انتقام با اسلحه شکاری این فرد را به قتل می‌رساند که پس از مدتی این نوجوان دستگیر و روانه زندان می‌شود.

وی افزود: طی این چند سال خانواده قاتل جهت جلب رضایت اولیاء دم، بزرگان، خیرین و مصلحین زیادی را واسطه قرار دادند، ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: یک سال پیش جوان قاتل با درخواست از شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان مبنی بر پیگیری و جلب رضایت اولیاء دم، با ارجاع درخواست او به شعبه سوم کیفری اجرای احکام اهواز و موافقت این شعبه به درخواست این قاتل، پرونده وی جهت ایجاد صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول به شورای حل اختلاف شهرستان کارون ارجاع داده شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف کارون بیان کرد: رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با تلاش و کوشش خود و برگزاری چندین جلسه با خانواده مقتول، خوشبختانه توانستند رضایت اولیاء دم را جلب و این جوان را پس از ۱۶ سال مورد عفو و بخشش قرار دهند و از چوبه دار رهایی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها