فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ:

وزارت دفاع مایه افتخار کشور است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: اقتدار امروز نیرو‌های مسلح از برکت زحمات کارمندان دولت در وزارت دفاع است.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۹۳
وزارت دفاع مایه افتخار کشور است

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی صبح امروز شنبه در مراسم تجلیل از وزیران شهید و شهدای کارمند که در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزارشد، اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی تاکنون ۲۸ هزار شهید از کارمندان دولت تقدیم آرمان‌های انقلاب شده‌اند.

وی افزود: شهدای ترور از مظلوم‌ترین شهدا هستن، این عزیزان در آتش حقد، کینه و خیانت دشمنان سوختند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به حضور تعدادی از کارمندان در صف مدافعان حرم گفت: در میان کارمندان دولت، حتی شهدایی از مدافع حرم دیده می‌شوند که این بیانگر حضور و احساس مسئولیت کارمندان خدوم دولت در صحنه‌های مختلف مبارزه با جبهه کفر و الحاد است.

وی افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم. به همین دلیل هم در این هفته سعی کرده‌ایم تا یاد کارمندان خدوم به ویژه کارمندان شهید را در بین مردم احیا و از ایثارگری‌های این عزیزان یاد کنیم.

سردار یزدی با بیان اینکه کارمندان دولت به ویژه کارمندان وزارت دفاع از زحمتکش‌ترین افراد جامعه هستند، عنوان کرد: اگر نیرو‌های مسلح، پهپاد متجاوز را در آسمان کشور مورد هدف قرار می‌دهند و یا دستان ملوانان متجاوز در خلیج فارس بالا می‌رود و تسلیم رزمندگان اسلام می‌شوند به واسطه حمایت‌های بی دریغ عزیزان ما در وزارت دفاع است و ما به چنین مردانی افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان دولت امروز آبروی نظام و انقلاب را حفظ می‌کنند و مردم ما نیز خدمت صورت گرفته را با گوشت و پوست خود حس کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها