مراسم انتخاب برترین های لیگ برتر هجدهم امروز در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۲۴۵۱۹
امروز؛ برگزاری مراسم برترین ها و اهدای توپ طلا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، معمولا در همه کشورها عرف بر این است که مراسم انتخاب برترین های لیگ در آن سال نهایتا یکی دو هفته بعد از پایان مسابقات برگزار شود و در بخش های مختلف با رای کارشناسان بهترین ها جوایز خود را دریافت کنند؛ در ایران اما امسال یکی از عجیب ترین اتفاقات را بار دیگر شاهد خواهیم بود.

با اینکه یک هفته از رقابت های لیگ برتر نوزدهم هم برگزار شده اما هنوز مراسم انتخاب برترین های لیگ سال گذشته انجام نشده و این یکی از اتفاقات عجیب فوتبال ما خواهد بود؛ ظاهرا پافشاری سازمان لیگ در استانداردسازی ورزشگاه های لیگ برتر و تعویق حدودا یکماه در شروع مسابقات باعث شد تا مسئولان این سازمان برگزاری مراسم برترین های فصل گذشته را نیز به تعویق بیندازند و این مراسم با تاخیر امروز برگزار می شود.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که مسئولان سازمان لیگ حتی از کاندیداهای دریافت جایزه در بخش های مختلف نیز رونمایی نکرده است و گفته می شود در نهایت با یک اجماع داخلی کاندیداهایی را در هر بخش انتخاب کرده و قرار است از بین آنها نفراتی جوایز را دریافت کنند.

از سوی دیگر مراسم برترین های لیگ هجدهم درست زمانی برگزار می شود که آخرین بازی هفته اول لیگ نوزدهم میان شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان در حال برگزاری است و اگر از سپاهان(یا شاهین) نفراتی مثل کی روش استنلی یا پیام نیازمند در بین کاندیداها باشند نمی تواننددر مراسم حضور پیدا کنند.

هرچه هست مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران از ساعت 16:30 در هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود و باید دید توپ طلای فوتبال ایران در فصل گذشته را کدام بازیکن دریافت خواهد کرد.بازیکنی که امروز صبح کت و شلوار خود را پرو کرده و عصر در میان تشویق حضار روی سن خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها