معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان؛

جلسه پدافند غیرعامل دشتستان برگزار شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است و به عنوان یک قدرت شکست ناپذیر در سطح بین المللی بروز و ظهور می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷۳
اقتدار نظام جمهوری اسلامی دشمن را ناامید کرده است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به همراه معاونین آن ستاد، از اقدامات راهبردی و عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستاوردهای آن بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح ریزی و برنامه ریزی مناسب در مقابله با تهدیدها در عرصه های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه ها، ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری آمادگی های مناسبی را ایجاد نموده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل نموده و همکاری های بیشتر مسئولان می تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

سردار باقری با تاکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، تصریح کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست ناپذیر در سطح بین المللی بروز و ظهور داشته باشد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت رو به رشد و صعودی را می پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه های حساس هسته‌ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرائی و سایر بخش‌ها منتقل کند، یادآور شد: اعتماد به جوانان متخصص و مومن در حوزه‌های علمی پدافند غیرعامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها