مدیر تیم فوتبال امید با تشریح برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمندانه در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا گفت: انتظار داریم کمیته ملی المپیک از ما حمایت کند.
کد خبر: ۱۲۲۳۵۰۷
استیلی: از کمیته ملی المپیک انتظار حمایت داریم/ هیچ تنشی با باشگاه‌ها نخواهیم داشت

به گزارش جام جم آنلاین ، حمید استیلی در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص لغو اردوی مردادماه تیم فوتبال امید اظهار داشت: همانطور که پیش از این هم اعلام شد اردوی مردادماه تیم ما با جمع‌بندی صورت گرفته لغو شد. در برنامه‌ریزی ابتدایی تاریخ آغاز لیگ به شکل دیگری دیده شده بود و طبیعتا باشگاه‌ها می‌توانستند در این زمینه تعامل داشته باشند و بازیکنان را در اختیار تیم فوتبال امید بگذارند اما با تعویق بازی‌های لیگ عملا امکان برگزاری این اردو در مردادماه هم وجود نداشت و به برنامه‌های ما آسیب می‌زد. فراموش نکنیم که تیم امید در ماه‌های آتی به دنبال تعامل همه جانبه و حداکثری با باشگاه‌ها است. به هیچ وجه مایل به ایجاد اختلاف و هیچ گونه تنشی در این بخش نیستیم چرا که می‌تواند به تیم امید آسیب جدی وارد کند.

مدیر تیم فوتبال امید ایران اضافه کرد: طبق برنامه اردوی شهریور با پایان بازی‌های لیگ از نهم یا دهم شهریور آغاز می‌شود و بعد از چند جلسه تمرین از طریق استانبول راهی تاشکند می‌شویم. دو بازی تدارکاتی برابر ازبکستان خواهیم داشت که حریف قدرتمندی است و برای ایجاد هماهنگی لازم در تیم ما می‌تواند بازی‌های بسیار خوب و مفیدی باشد. در خصوص تاریخ‌ها و مقاطع بعدی هم با حمایت فدراسیون فوتبال پیش‌بینی لازم صورت گرفته اما یکی از موضوعات مهم قرعه‌کشی مسابقات است چرا که باید به تناسب وضعیت حریفان برای بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی کنیم. در حال حاضر درخواست‌هایی برای انجام چند مسابقه در اردوی قطر یا اردوی مهرماه در امارات وجود دارد اما ابتدا باید وضعیت حریفانمان مشخص شود تا با حریف مستقیم خودمان پیش از بازی‌ها روبرو نشویم. با این وجود پیش‌بینی لازم صورت گرفته و تلاش می‌کنیم هیچ فرصتی را خصوصا براساس تقویم فیفا از دست ندهیم.

استیلی با اشاره به پیگیری وضعیت بازیکنان تیم امید تصریح کرد: وضعیت تمامی بازیکنان را به شکل دقیق دنبال می‌کنیم. بعضی از بازیکنان ما مشکلاتی در باشگاه‌های خودشان داشتند، شخصا دیدارها و گفت و گوهای بسیار خوب و مفیدی داشتیم چرا که آرامش و فعالیت مثبت بازیکن در باشگاه موجب می‌شود در شرایط ایده آل به تیم امید اضافه شوند. این مسئله برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه بازیکنان هم این احساس را دارند که تیم امید هم حامی و پشتیبان آنهاست. باشگاه هم نقش مهمی در پیشرفت و آمادگی این نفرات دارد که باید از مدیران و مربیان باشگاه‌ها هم در اینجا تشکر کنم.

مدیر تیم فوتبال امید در پایان گفت: از حمایت‌های فدراسیون فوتبال و نگاه مثبتی که به تیم امید داشته‌اند قدردانی می‌کنم. همه ما از مشکلات مالی فدراسیون خبر داریم اما می‌بینیم در همین شرایط به چه میزان با ما همراه بودند و قبل از مسابقات مقدماتی چه بازی‌ها و اردوهای آماده‌سازی خوبی را برگزار کردیم. در اردن، قطر، عمان و حتی جزیره کیش بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم که بهترین تجربه برای بازیکنان ما و شناسایی ترکیب تیم بود. در دور جدید هم بازی مقابل تیم ملی بزرگسالان اتفاق خوبی بود که اعتماد به نفس بچه‌ها را بالاتر برد. این روند با وجود تمام محدودیت‌ها ادامه دارد اما با توجه به اینکه برنامه آماده‌سازی تیم را به کمیته ملی المپیک ارائه داده‌ایم انتظار دارم دوستان خوب ما در این کمیته با نگاه حمایتی خودشان از تیم فوتبال امید هم حمایت کنند تا فدراسیون در این مسیر با هزینه‌های سنگینی که وجود دارد تنها نماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها