آقای سوپراستار با رد هرگونه شایعه مبنی بر قطع ارتباط با تولیدگان پویانمایی« شکرستان»، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک دوباره به جمع « شکرستانی ها » می پیوندد.
کد خبر: ۱۲۲۳۲۷۹
شهاب حسینی به « شکرستان» برمی گردد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، شهاب حسینی که پیش از این 13 قسمت از مجموعه « شکرستان » را به جای مرحوم مرتضی احمدی روایت کرده بود، با ارسال پیامی در اینستاگرام خود از ادامه همکاری با تولیدکنندگان این مجموعه مخاطب پسند و مرکز پویانمایی صبا خبر داد.

این چهره محبوب سینما و تلویزیون که خود را از علاقه مندان مجموعه خلاق و جذاب « شکرستان » معرفی کرده است، هرگونه شایعه و خبر کذب مبنی بر جدایی از« شکرستان » را مردود و اعلام کرد: علت خبرسازی های غیرواقعی و انگیزه های پشت آن برای بنده روشن نیست. لذا پس از اتمام پروژه های کاری در خارج از کشور، طبق قراردادهای قبلی به ایران باز می گردم و به خانواده « شکرستان» خواهم پیوست.

گفتنی است طی روزهای گذشته برخی از خبرگزاری ها و سایت های خبری به اشتباه و در عملی غیرحرفه ای اقدام به انتشار اخباری کذب مبنی بر جدایی شهاب حسینی از مجموعه « شکرستان» به بهانه همکاری با بهروز وثوقی کرده اند. همچنین از اصغر همت به اشتباه به عنوان راوی جدید « شکرستان » نام برده اند که در واقع، روای سری جدید این مجموعه آقای علی همت مومیوند از صداپیشگان پیشکسوت رادیو و تلویزیون هستند. اشتباه معنی دار دیگر، حذف نام مسعود صفوی، تهیه کننده شکرستان و تاکید بر نام محمدرحیم لیوانی، رییس مرکز صبا به عنوان تهیه کننده شکرستان در این نوع اخبار کذب است. بطوری که مخاطب خبر، تصور می کند آقای لیوانی، عامل حذف شهاب حسینی و همکاری تازه با اصغر همت است.

این در حالی است که رییس مرکز پویانمایی صبا در تازه ترین موضع خود نسبت به انتشار اینگونه اخبار کذب، تصریح کرد: پیش از این هم گفته ام، ورود چهره های مطرح سینما و تلویزیون به عرصه پویانمایی و صداگذاری در این نوع آثار نه تنها برای ایشان خوشایند است بلکه تجربه ای تازه و خاص محسوب می شود. این امری است که در میان تمام هنرمندان دنیا اتفاق می افتد.

لیوانی افزود: در ایران هم این حضور خوشایند بارها رخ داده و باعث ارتقای سطح کیفی تولیدات پویانمایی شده است. شهاب حسینی از چهره های نام آشنای سینمای ایران بوده و هست و همان طور که در قسمت های قبلی مجموعه « شکرستان» از صدای این هنرمند به عنوان راوی استفاده کردیم در قسمت های آتی « شکرستان » هم طبق قرار قبلی به محض بازگشت ایشان به کشور بهره خواهیم برد و هیچگونه اختلافی میان تولیدکنندگان « شکرستان» و آقای شهاب حسینی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها