در جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته سامسونگ حضور بسیار پررنگی داشته و قدرت خود را به رخ رقیبانش کشیده است.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۴۶
۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۲ مرداد) +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم هفته‌ای دیگر آمد و زمان فهرست جدید پرطرفدارترین گوشی‌های هفته فرا رسید. اگر به یاد داشته باشید سامسونگ در هفته گذشته بسیار قوی عمل کرد و ۶ گوشی موجود در فهرست از آن او بود.

این هفته نیز شاهد عملکرد بسیار خوب سامسونگ هستیم، زیرا چند روز پیش جدیدترین پرچمدار این شرکت، یعنی گلکسی نوت ۱۰ رونمایی شد. اکنون ۷ گوشی از این شرکت در فهرست پرطرفدارترین‌ها حضور دارند و ۵ مورد از آن‌ها مقام‌های اول تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

هر چهار نسخه گلکسی نوت ۱۰ به فهرست این هفته وارد شدند که به نوبه خود اتفاقی نادر است زیرا به طور معمول نسخه‌های 5G کمتر در معرض دید قرار می‌گیرند. گوشی جدید گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ این هفته مدال طلا را برگردن انداخته است و پس از آن دو نسخه گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس یعنی LTE و 5G به ترتیب در مقام‌ها دوم و سوم قرار دارند.

دو گوشی گلکسی A50 و گلکسی A70 که مدتی بود در مقام‌های اول تا سوم حضور داشتند این بار جای خود را به اعضای جدید دادند و خود به ترتیب روی صندلی‌های چهارم و پنجم نشستند. این در حالی است که بهترین مقامی که یکی از گوشی‌های شیائومی در این فهرست این هفته از آن خود کرده، جایگاه ششم است. این گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ است.

با آغاز پیش‌فروش شیائومی می 9T پرو، این گوشی به طرز شگفت آوری به مقام هفتم بازگشت. با این اتفاق این دستگاه در حال حاضر از گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ 5G بالاتر است. در این میان شیائومی می 9T به نوعی توانسته است در میان تمام اتفاقات اخیر جایگاه نهم خود را حفظ کند و این در حالی است که گلکسی A30 در آخرین مکان موجود قرار دارد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

دو گوشی سامسونگ گلکسی تب S6 و شیائومی Black Shark 2 Pro نتوانستند خود را به فهرست پرطرفداترین‌های این هفته برسانند. دو گوشی شیائومی می A3 و سامسونگ گلکسی A80 نیز به این سرنوشت دچار شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها