شرکت فراری اعلام کرده است که برای ماه آینده دو خودروی جدید برای معرفی آماده کرده است که بعضی معتقدند یکی از آن‌ها 812 Superfast Spider خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۶۰۷
معرفی دو مدل جدید فراری در ماه آینده

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، فراری تاکنون تعداد زیادی از مدل‌های جدید خود را معرفی کرده است، اما آن طور که مشخص است این شرکت قصد ندارد سرعت خود را در این زمینه کاهش دهد. گفته می‌شود حتی تعداد بیشتری از خودرو‌های فراری در راه هستند و ما باید منتظر آن‌ها باشیم.

در طی مراسم ارائه توضیحات سه‌ماهه دوم شرکت، لوئیس کامیلری، مدیرعامل فراری گفت که دو مدل جدید دیگر ماه آینده در مارانلو معرفی می‌شوند. البته او درباره جزئیات این دو خودرو جدید اطلاعاتی اعلام نکرده است، اما گزارش‌های پیشین پیش‌بینی کرده‌اند که یکی از این خودرو‌ها احتمالا 812 Superfast Spider است.

این ادعا هنوز از سوی هیچ منبع رسمی تائید نشده است. تاکنون چندین عضو از انجمن چت فراری اعلام کرده‌اند که دعوت‌نامه رونمایی از خودرو‌های جدید این شرکت در اوایل ماه آینده را دریافت کرده‌اند.

مشخصات فنی Superfast Spider 812

همانند کوپه، 812 Superfast Spider قرار است دارای موتور ۶.۵ لیتری V12 باشد که ۷۸۹ اسب بخار (۵۸۸ کیلووات) و ۵۳۰ دور موتور (۷۱۸ نیوتن‌متر) گشتاور تولید می‌کند.

باید گیربکس هفت سرعته این خودرو به دو کلاچی متصل شود که نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستند. جزئیات رسمی این خودرو احتمالاً ماه آینده منتشر می‌شود.

سرعت این کوپه می‌تواند در ۲.۹ ثانیه از ۰ به ۶۲ مایل در ساعت (۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت) برسد. همچنین بیشینه سرعت ۲۱۱ مایل در ساعت (۳۴۰ کیلومتر در ساعت) است.

خودروی دیگر رازآلودتر است، زیرا هنوز هیچ اطلاعاتی از آن به بیرون درز پیدا نکرده است، اما می‌تواند F8 Spider باشد.

در این گزینه ما می‌توانیم انتظار یک خودروی شیک با موتور دوقلوی ۳.۹ لیتری V8 باشیم که می‌تواند قدرتی برابر ۷۱۰ (۵۳۰ کیلو وات) اسب بخار تولید کرده و دارای گشتاوری برابر ۵۶۸ پوندفوت (۷۷۰ نانومتر) است. علی‌رغم اینکه این خودرو از مدل دیگر کندتر است، F8 Tributo می‌تواند در ۲.۹ ثانیه از ۰ به ۶۲ مایل (۰ تا ۱۰۰ کیلومتر) برسد و بیشینه سرعت آن ۲۱۱ مایل بر ساعت (۳۴۰ کیلو متر بر ساعت) است.

اواخر سال جاری، فراری یک مدل جدید دیگر نیز معرفی می‌کند. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است، اما رئیس بازاریابی این شرکت می‌گوید خودروی بعدی در یک بخش جدید رقابت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها