فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری

تیراندازی مرگبار به جوان لردگانی

تیراندازی فردی مسلح در یکی از محله‌های غرب شیکاگو، شش زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۲۲۲۵۹۹
بازهم تیراندازی در آمریکا اینبار در شیکاگو

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، روز یکشنبه در حالی که در یکی از محله‌ها در غرب شیکاگو مراسم جشن برپا بود، یک فرد مسلح به سمت جمعیتی بیش از ۱۰۰ نفره شلیک کرد. در این حادثه شش نفر زخمی شدند. همه این شش نفر در بیمارستان بستری شدند و به نظر نمی‌رسد جانشان در خطر باشد.

در این گردهمایی چندین بار خشونت کلامی به وجود آمد. پس از آن هم فردی مسلح از درون یک خودرو شروع به تیراندازی کرد. پلیس ساعت ۲:۴۷ به وقت محلی وارد عمل و با شش زخمی مواجه شد که یکی از آن‌ها مردی ۲۵ ساله و پنج نفر دیگر زنانی بودند که بین ۲۷ تا ۳۸ سال سن داشتند.

شیکاگو در خصوص خشونت‌های مسلحانه از آغاز سال ۲۰۱۹ تا کنون، بدترین تعطیلات پایان هفته را تجربه کرد.

هفته گذشته نیز تیراندازی در فروشگاهی در ال پاسو جان ۲۰ تن را گرفت و ۲۶ زخمی برجای گذاشت. عامل تیراندازی مرگبار در فروشگاه والمارت شهر ال‌پاسو در ایالت تگزاس جوان سفیدپوستی به نام «پاتریک کروسیوس» بود. کروسیوس، ۲۱ ساله و اهل دالاس، پیش از دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که این تیراندازی را به خاطر هجوم مهاجران از مکزیک به تگزاس انجام داده است.

ساعاتی پس از تیراندازی تگزاس، تیراندازی گسترده‌ای در شهر «دیتون» ایالت «اوهایو» به وقوع پیوست.

تیراندازی‌های مرگبار در ایالت‌های مختلف آمریکا همچنان ادامه دارد و این در حالی است که کارشناسان و صاحب‌نظران سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور و نژادپرستی او را عامل این کشتارهای مرگبار می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها