معاون مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: چهار نفر از اعضاء خانواده در ساعات اولیه علائم حیاتی نداشتند که به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۲۲۲۳۳۶
جرم‌گیری لوله فاضلاب، 3 نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شب گذشته 18 مرداد، گازگرفتگی ناشی از فاضلاب در خیابان ظفر بیرجند، باعث مرگ سه نفر شد و چند نفر را نیز راهی بیمارستان کرد.

برای رسیدگی به حال مصدومان نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی و امدادی از همان ساعت‌های اولیه در محل حضور داشتند.

علی حسینی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 21:07 شب گذشته گزارشی مبنی بر گازگرفتگی چند نفر از خیابان ظفر ارسال شد که با اعلام این خبر به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی بیرجند، آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک ، سه و چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همکاران بلافاصله به محل اعزام و مصدومان برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: چهار نفر در داخل زیرزمین ساختمان چهار طبقه بر اثر استنشاق گاز فاضلاب دچار گاز گرفتگی شده بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمنی محل، نسبت به بیرون آوردن افراد گرفتار در زیرزمین اقدام و آن‌ها را تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه دادند.

حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه سه نفر (یک زن و دو مرد) فوت و یک نفر (مرد) در بیمارستان در حال مداوا است که حال وی وخیم گزارش شده است.

وی یادآور شد: در این حادثه پنج نفر از آتش‌نشانان نیز براثر استنشاق گاز، مسموم که جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

علیرضا عباسی، معاون مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی گفت: ساعت 21:03 دقیقه شب گذشته با اورژانس تماسی مبنی بر گازگرفتگی در خیابان ظفر گرفته شد.

وی افزود: سه دستگاه اورژانس 115 به محل حادثه در خیابان ظفر اعزام شدند که مشخص شد چهار نفر مسموم شدند.

وی با بیان اینکه چهار دستگاه اورژانس 115 دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: پنج نفر از آتش نشانان در جریان عملیات امداد و نجات این حادثه مسموم شدند که یک نفر از آن‌ها مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند بوده و به بیمارستان‌های ولی عصر(عج) و رازی اعزام شده‌اند.

معاون مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه آتش نشانان از بیمارستان مرخص شدند، یادآور شد: چهار نفر از اعضاء خانواده در ساعات اولیه علائم حیاتی نداشتند که به بیمارستان منتقل شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: این حادثه به علت جرم‌گیری لوله فاضلاب با استفاده از اسید، اتفاق افتاده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها