کد خبر: ۱۲۲۲۳۲۸
تحولی در آموزش تیزهوشان توسط «سیدمحمد حسینی»، استاد پیشگام این حوزه

به گزارش پارسینه، قبولی در مدارس متوسطه دوم تیزهوشان و نمونه دولتی با تقویت بنیه علمی دانش آموزان می‌تواند زمینه‌ساز کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، رسیدن به رشته دلخواه و به نوعی تضمین کننده آینده آنان باشد. از این رو دغدغه خانواده‌های زیادی قبولی فرزندانشان در این مدارس است. اما متاسفانه امکانات مناسب برای تمامی دانش‌اموزان فراهم نیست.

سید محمد حسینی در بهمن‌ماه ۱۳۷۶ در اصفهان به دنیا آمد. وی دوران مدرسه را در مدرسه استعداد‌های درخشان (تیزهوشان) اصفهان سپری کرد و در سال ۹۵ پس از کسب رتبه برتر کنکور تجربی، وارد دانشکده دندانپزشکی شیراز شد.

پس از مدت کوتاهی تدریس حضوری، تصمیم گرفت با ورود به عرصه مجازی تغییری بزرگ در سبک آموزش تیزهوشان به وجود آورد. به همین دلیل، اقدام به انتشار فیلم‌های آموزشی با سبکی متفاوت در فضای مجازی کرد. فیلم‌های او از همان ابتدا با استقبال بی‌نظیری از طرف دانش‌اموزان وخانواده‌های سراسر کشور مواجه شد که انگیزه او را برای گسترش این سبک آموزش دوچندان کرد. همین جرقه بود که منجر به تاسیس آکادمی تیزهوشان (تخصصی‌ترین و بزرگترین مرجع آموزش تیزهوشان و نمونه‌دولتی کشور) شد.

محصولات آکادمی تیزهوشان به سرعت در سراسر کشور پخش و منجر به قبولی دانش‌آموزان زیادی در آزمون تیزهوشان شد که نتیجه آن جهشی دیگر در توسعه و محبوبیت آکادمی تیزهوشان بود.

این جوان خلاق آنقدر به محتوای تولید شده خود ایمان دارد که تضمین ۹۰ روزه برای تمامی محصولاتش گذاشته است. یعنی در صورت خرید محصول و عدم رضایت، دانش‌آموز می‌تواند تا ۹۰ روز کل پولش را پس بگیرد! این مورد باعث تعجب بسیاری از موسسات و اساتید بزرگ شده است.

او اعتقاد دارد دانش‌آموزان مناطق محروم شرایط بسیار متفاوتی با سایر افراد دارند، برای همین تمام محصولات آکادمی تیزهوشان را با ۳۰ درصد تخفیف به آنها ارائه می‌دهد.

وی عقیده دارد مشکل بسیاری از دانش‌آموزان فقط آموزش غیر اصولی‌ست. و هدفش این است به آنها ثابت کند که با یک آموزش درست، می‌توانند پتانسیل و استعداد واقعی‌شان را شکوفا کنند. گفته های سیدمحمد حسینی در یک مطلب جامع با نام «چگونه در آزمون تیزهوشان قبول شویم؟» که در وبسایتش منتشر شده، می‌تواند الگوی کامل موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز را به همگان نشان دهد.

برخی سیدمحمد حسینی را خلاق‌ترین استاد در حوزه آموزش تیزهوشان می‌دانند که از نظر ما هم اینگونه است. مجموعه آکادمی تیزهوشان روز به روز در حال گسترش است و به خدماتش افزوده می‌شود. در حال حاضر آکادمی تیزهوشان علاوه بر پکیج‌های صفر تا صد و مشاوره و برنامه‌ریزی تخصصی، آزمون‌ های آنلاین تیزهوشان راهم به صورت کشوری برگزار می‌کند که یک ایده جدید دیگر از این جوان پر انرژی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها