کد خبر: ۱۲۲۲۳۱۶
معرفی خدمات شرکت سئو وب گستر سپنتا

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده ۹۳درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها ۴۷ درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.

مزایای مرتبط شدن یک وب سایت با شرکت سئو

بسیاری از افراد برای رشد یافتن و رونق بخشیدن به کسب و کار خود به دنبال سایتی هستند که به این گونه افراد پیشنهاد میشود یک شرکت خدماتی سئو را برای وب سایت خود استخدام نماید زیرا این گونه شرکت ها سبب شده تا وب سایت هر چه بیشتر و بهتر دیده شود. ارتباط بیشتری را با کاربران داشته و راندمان فروش را بالا ببرد و درآمد زایی را برای صاحبان سایت رونق ببخشد. تفاوت هایی عمده ای را میان وب سایت مذکور و سایر رقبای خود ایجاد نماید. آینده ی درخشان کسب و کار صاحبان سایت را تضمین نموده و برای موتورهای جستجوگر از سایر رقبای خود پیشی بگیرد.

زمان کمک خواستن از یک شرکت سئو

بهترین زمانی که افراد نیازمند دخالت شرکت های سئو و خدمات مشاوره سئو هستند زمانی است که وب سایت جدیدی در حال پیاده سازی و راه اندازی بوده و طرحی مجدد را در پیش رو دارد در این صورت شرکت سئو فعالیت های لازم را به گونه ای انجام می دهند که بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو شناخته شده باشد. همچنین بعضی اوقات در نتیجه ی تغییر یافتن الگوریتم های گوگل وب سایت ها با افت بی سابقه ی ترافیک روبه رو شده که در این صورت شرکت های سئو با استراتژی اصولی ترافیک وب سایت را به حالت قبل برمی گرداند.

بهترین شرکت سئو

معمولا فعالیت و همکاری شرکت های سئو به صورت طولانی مدت می باشد پس بنابراین لازم است تا صاحبان وب سایت ها قبل از استخدام و شروع همکاری از شرکت های سئو کلاه سیاه کاملا مطلع شده و از چنین شرکت هایی که تکنیک های نادرست و غیر قانونی را اجرا می نمایند دوری کنند. شرکت های سئو معتبر در واقع بهترین شرکت های سئو که تولید کنندگان محتوا هستند هیچ گاه نمی توانند در یک شب رتبه ی بالایی را برای سایت کسب نمایند. در مدت زمان اندکی ترافیک وبسایت را دو برابر کرده و یا به طور فوری ترافیک را افزایش دهند. بدون شک قادر نخواهند بود بک لینک ها را در تعداد بالایی درج کنند. جالب است بدانید شرکت هایی که با نام سئوی تضمینی زمان مشخصی را برای کسب رتبه و دستیابی به نتیجه اعلام می دارند از جمله شرکت های سئوی کلاه سیاه هستند که با خرید حجم زیادی از بک لینک ها و ایجاد صدها صفحات بی ارزش به کمک برنامه های کامپیوتری و همچنین به کار بردن محتویات کپی شده و تکراری کار خود را برای مدت ها پیش برده اما در صورت استخدام چنین شرکت ها و همکاری با آنها در مدت زمان کوتاهی موتورهای جستجو گوگل آنها را شناسایی کرده و مستلزم پرداخت جرایمی خواهد نمود.

چگونگی آشنایی با شرکت سئو قبل از استخدام

افرادی که قصد قرارداد بستن با یک شرکت سئو را دارند بهتر است قبل از هر گونه اقدامی از سوابق کاری شرکت مطلع شده و محتواهای ایجاد شده توسط شرکت را بررسی نماید. شرکت هایی که محتوایی در وبگاه سایتشان نداشته و تنها صفحات فرودی را دارا هستند زیاد نمی توانند قابل اعتماد باشند. لذا لازم و ضروری است تا افراد از نوع قرارداد شرکت سئو، موارد و چگونگی به پایان رسیدن قرارداد کاملا آگاهی داشته باشند، نوع کنسل کردن سئو سایت بر صاحبان وب سایت ها باید مشخص باشد، وب سایت می بایست به صاحب سایت تعلق داشته و سئو سایتی هیچ حقی را برای در اختیار داشتن و صاحب شدن وب سایت را نداشته باشد، صاحبان وب سایت ها باید قادر باشند به راحتی به وب سایت دسترسی داشته و اکانت آنالیتیکس را دارا باشد، سئو سایت دارای گارانتی نباشد زیرا همانطور که ذکر شد به دلیل تغییراتی که در الگوریتم های گوگل رخ خواهد داد روند کار سئو سایت نامشخص بوده و هیچ گونه تضمین و گارانتی را در اختیار صاحبان وب سایت قرار نخواهند داد البته به جزء شرکت های سئو کلاه سیاه که کاملا تضمینی قرارداد می بندند.

برگرفته از سایت وب گستر سپنتا https://websepanta.com شرکت بازاریابی دیجیتال عضو کنسرسیوم سپنتا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها