کیم کارداشیان شخصیت مشهور آمریکایی که در سال‎های اخیر شهرت بسیار زیادی کسب کرده اکنون مورد هجمه و انتقادات بسیار شدیدی قرار گرفته و آن هم دلیلش این است که سبب ایجاد بحرانی در میان زنان آمریکایی شده است. اما کارداشیان واقعا چه کرده و این بحران را چگونه رقم زده است؟
کد خبر: ۱۲۲۲۲۰۸
بحرانی که «کیم کارداشیان» در میان زنان آمریکایی به وجود آورد!

به گزارش جام جم آنلاین ، کارداشیان و خواهران تنی و ناتنی‌اش و همچنین مادرشان کریس جنر با مجموعه تلویزیونی «پا به پای کارداشیان‎ها » به شهرت رسیدند. اما کیم کارداشیان زودتر از اینها به شهرت رسید و آن هم به دلیل انتشار یک فیلم غیراخلاقی بود. به هر حال کارداشیان که بخش دیگری از شهرتش را به دلیل دوستی با پاریس هیلتون هنرپیشه آمریکایی کسب کرده بود در سال های اخیر به دلیل حضور در شو تلویزیونی «پا به پای کارداشیان‎ها » و همچنین راه اندازی خط تولید لوازم آرایشی خود ثروت هنگفتی به دست آورد. همسر خواننده او یعنی کانیه وست هم در این ثروت اندوزی نقش بسیار زیادی داشت.

البته کارداشیان از سوی بسیاری از چهره‎های مشهور فردی ریاکار مشهور می شود که می‎خواهد سبک زندگی درست را به زنان نشان بدهد اما آنقدر بی‎سواد و سطح پایین است که بیشتر باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می‎شود نمونه اش محصول جدید برند لوازم آرایشی اوست. کارداشیان در هفته‎های اخیر به شدت در اینستاگرام و یا از طریق رسانه‎های دیگر محصولی آرایشی از برند خود تبلیغ کرده که مربوط به آرایش بدن زنان است. در واقع او زنان را نه تنها به آرایش صورت که به آرایش بدن هم تشویق می‎کند. این نوع کرم تمامی ناهمواری‎ها، لک‎ها و مشکلات پوستی بدن را می‎پوشاند و برای سرتاسر بدن مورد استفاده قرار می‎گیرد. حالا کیم کارداشیان به شدت مورد انتقاد این مسئله قرار دارد که چرا اعتماد به نفس زنان را تا این اندازه پایین می‎آورد که آنها را به آرایش بدن هم تشویق می‎کند، چیزی که پیش از این سابقه نداشته است. منتقدان کارداشیان می‎گویند او برای کسب یک دلار بیشتر همه چیز را زیر پا می گذارد و زنان را تشویق به کاری می‎کند که پیش از این مرسوم نبوده است. منتقدان و حتی بسیاری از چهره‎های مشهور هنری و اجتماعی می‎گویند کیم کارداشیان باید از تبلیغ بیش از اندازه برای این نوع محصول آرایشی منع شود. ترویج آرایش بدن در میان زنان یک بحران بزرگ اجتماعی خواهد بود.

رفتارهای زشت و خارج از ادب کارداشیان و خواهرانش نیز پیش از این مورد انتقادات گسترده‎ای قرار گرفته است تا جایی که کیم سال گذشته به عنوان یکی از خطرناک‎ترین سلبریتی‎های آمریکایی معرفی شد که تاثیری منفی بر روی زندگی افراد به خصوص زنان می گذارد. او با اینکه مادر چهار فرزند است اما عکس‌هایی به شدت زننده نیز از خود منتشر می‎کند که این هم مورد انتقادات شدیدی قرار دارد. در حالی که کیفیت پایین انواع محصولات آرایشی او مورد انتقاد قرار دارد به تازگی یک برند پوشاک به نام او نیز آنچنان جنجال زیادی به پا کرد که خانواده کارداشیان‎ها مجبور به تغییر نام آن شدند. ماجرا از این قرار است که کارداشیان‎ها نام یک نوع برند تجاری لباس زیر را «کیمونو» گذاشتند. کیمونو لباس سنتی ژاپنی‎هاست. ساعاتی پس از پخش نخستین تبلیغات این نوع لباس هجمه بسیار گسترده‎ای از سوی ژاپنی‎ها به کارداشیان وارد شد. آنها اقدام کارداشیان برای انتخاب نام کیمونو برای برند لباس زیر را بسیار شنیع توصیف کردند و او را زنی احمق و کم سواد خواندند که برای کسب درآمد بیشتر تن به هر کار زشتی می‎دهد.

به هر حال کارداشیان و اقدامات مختلف تجاری‎اش بسیار مورد انتقاد قرار دارد. او و همسرش کانیه وست صاحب چهار فرزند هستند که دوتایشان از طریق رحم اجاره‎ای به دنیا آمده اند. سبک زندگی کارداشیان‎ها از سوی کارشناسان مختلف یک سبک مملو از زشتی و بدآموزی برای جوانان آمریکایی قلمداد می‎شود.

کیم کارداشیان بالغ بر 400 میلیون دلار ثروت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها