لیونل مسی به مدت 90 روز از همراهی تیم ملی فوتبال آرژانتین محروم است.
کد خبر: ۱۲۲۰۹۰۹
محرومیت 90 روزه لیونل مسی

به گزارش جام جم آنلاین ، مسی در جریان رقابت های کوپا آمه‌ریکا اظهاراتی را علیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به زبان آورده بود که این اظهارات باعث محرومیت سه ماهه این ستاره آرژانتینی بارسلونا از همراهی تیم ملی کشورش شده است.

ستاره آرژانتینی پس از این که در دیدار نیمه نهایی علیه داوری صحبت کرد و مدعی شد قصد دارند برزیل را قهرمان کنند، در بازی رده بندی هم Conmebol را به دزدی متهم کرد. مسی در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و پس از کسب عنوان سومی آرژانتین در مراسم اهدای جوایز شرکت نکرد.

پس از این که اظهارات چیکی تاپیا (رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین) برایش گران تمام شد و Conmebol او را از سمتش در فیفا برکنار کرد، این سازمان نسبت به مسی سخت گیری کمتری داشت و تنها سه بازی این بازیکن را محروم کرد. با این حال کاپیتان آلبی سلسته سه ماه نمی تواند در کنار تیم ملی باشد و همچنین ۵۰ هزار دلار جریمه شد.

محرومیت مسی از امروز (سوم آگوست) شروع می شود و او دیدارهای دوستانه برابر شیلی و مکزیک در ماه سپتامبر را از دست می‌دهد. همچنین در اکتبر نمی‌تواند برابر آلمان بازی کند. محرومیت مسی به دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمی رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها