کارشناس هواشناسی با اشاره به افزایش دما در بیشتر مناطق کشور از بارندگی‌های پراکنده از عصر امروز در سواحل دریای خزر خبر داد
کد خبر: ۱۲۲۰۸۵۶
بارش پراکنده در سواحل دریای خزر

محمد اصغری در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: در این مناطق علاوه بر بارش‌های پراکنده شاهد کاهش دما خواهیم بود و کسانی که امروز و دو روز آینده را برای سفر به کرانه‌های دریای خزر انتخاب می‌کنند تصمیم خوبی گرفته اند.

وی افزود: البته این شرایط با ۱۲ ساعت تأخیر در گلستان و پس از آن اردبیل رخ خواهد داد.

اصغری از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب سیستان و بلوچستان، بخش‌هایی از کرمان و ارتفاعات هرمزگان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود شاهد سیلاب و روان آب باشیم.

وی به افزایش سرعت باد در شرق سواحل دریای عمان و مواج شدن آب‌ها اشاره کرد و افزود: امروز و فردا با افزایش سرعت باد در شمال سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب خراسان جنوبی، کاهش دید وکیفیت هوا در این مناطق را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا نیز شاهد وزش باد در کرمانشاه، همدان، اصفهان، مرکزی، تهران، سمنان و قم خواهیم بود که موجب خیزش گرد و خاک می‌شود و همین شرایط را در استان‌های خوزستان، ایلام و کردستان نیز خواهیم داشت.

اصغری افزود: امروز و فردا روند افزایش دما در تهران و اکثر مناطق کشور ادامه دارد، اما از شنبه شاهد کاهش دما در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها