سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

توانمندی بالای قدرت دفاعی کشور بر هیچکس پوشیده نیست

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه با تولید برخی اخبار علاوه بر آگاهی بخشی تعیین رفتار نیز می‌کند گفت: سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا پیام تجزیه و تحلیل شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۸۲۶
توانمندی بالای قدرت دفاعی کشور بر هیچکس پوشیده نیست

به گزارش جام جم آنلاین از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در همایش تجلیل از خبرنگاران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید عمیقا باور کنیم که امروز هر پیامی از سوی رسانه‌ها منتشر می‌شود برای تحقق هدفی است که صاحب رسانه آن را هدف‌گذاری کرده است.

وی افزود: رسانه‌‎های غربی در حال حاضر تمام توان خود را بر بحرانی نشان دادن وضعیت فعلی جامعه و عدم امید به آینده گذاشته‌اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه باید سواد رسانه‌ ای را در جامعه بالا ببریم بیان کرد: سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا پیام تجزیه و تحلیل شود و متوجه بخش درست آن شد.

سردار شریف تصریح کرد: سازمان علمی فرهنگی یونسکو در چند سال پیش متنی را منتشر کرد که فرد با سواد فردی است که پنج سواد داشته باشد در غیر این صورت بی‌سواد است.

وی گفت: این پنج عنوان شامل این است که اول فرد بتواند روابط عاطفی خوبی با خانواده خود داشته باشد، دوم قادر باشد با محیط اطرافش ارتباط برقرار کند، سوم بتواند با یک درآمد مشخص خود را اداره کند، چهارم سواد رسانه‌ای است که اگر فرد نتواند پیام دریافت شده را تجزیه و تحلیل کند و هدف از انتشار آن را نداند بی‌سواد است و پنجم نیز سواد کلاسیک است.

‌مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: دنیای امروز سواد رسانه را قبل از سواد کلاسیک بیان می‌کند و در حال حاضر رسانه با تولید برخی اخبار نه تنها آگاهی بخشی بلکه تعیین رفتار نیز می‌کند.

وی ادامه داد: در آستانه جنگ آمریکا علیه صدام تنها 26.5 درصد موافق این جنگ بودند اما رسانه‌های آمریکایی با یک آرشیو قدرتمند و افراد حرفه‌ای که داشتند طرحی تهیه کردند که افکار عمومی را مجاب کنند که این تعداد موافق را به بیش از 80 درصد افزایش دهند و ناشی از شیوه هدف گذاری رسانه های غربی است.

سردار شریف گفت: در این راستا رسانه قادر است با سرعت برق کاه را به کوه و کوه را به کاه تبدیل کند و دارایی‌های ارزشمند یک ملت را ضعیف و نداشته‌های خود را فوق‌العاده قدرتمند جلوه دهد.

وی افزود: دستاورد این انقلاب عظیم‌تر و الهام بخش‌تر از چیزی است که دشمن تصور می کند و هر اتفاقی که بیفتد برنده اصلی جمهوری اسلامی است.

‌مسئول روابط عمومی کل سپاه بیان داشت: ایمان و اراده مردم ایران در طول 40 سال اخیر با تجربیات متعدد به دست آمده و دشمن باید بداند ملت ایران غافلگیر نخواهد شد.

سردار شریف با بیان اینکه 40 سال تلاش شبانه‌روزی صورت گرفت تا از این ملت حمایت شود اظهار داشت: توانمندی عظیم و بالای قدرت دفاعی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب به صورت روزانه و هفتگی این توانمندی را مطالبه کرده و روی آن کارشناسی کار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بداند دست از پا خطا کند قدرت واقعی انباشته شده جمهوری اسلامی را خواهد دید تصریح کرد: داشته اصلی ملت ما معنویت و ولایت مداری است.

‌مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان باید بدانند فرزندان این ملت هوشیار هستند و به سرعت دست او را می‌خوانند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پر محتواترین پیام جامعه امروزی است بیان کرد: دلیل عظمت جمهوری اسلامی قدرت پیام انقلاب است.

سردار شریف تاکید کرد: امروز دشمنان از ترسی که دارد هیاهو می‌کند وگرنه هیچ قدرتی برای آنها باقی نمانده و ما هرگز اجازه نخواهیم داد تدابیر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) بر روی زمین بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها