مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی در استان همدان متلاشی شد.
کد خبر: ۱۲۲۰۳۳۵
انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، علی اکبر کریمپور با اشاره به تهدیدات دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: گروه‌هایی در فضای مجازی و حقیقی به صورت شبکه‌ای اقدام به عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می‌کردند تا آنان را برای برای حضور در میهمانی‌ها و مراسمات خاص با اهداف ضد فرهنگی آماده سازند.

وی با تاکید بر تلاش فراوان سپاه پاسداران همدان در راستای انهدام این شبکه گفت: دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه‌ای با ترویج سبک زندگی غربی دارند که با انهدام و دستگیری این شبکه به اهداف شوم خود نرسیدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح فعالیت این شبکه بیان کرد: مدیران این مراسمات برای دعوت از میمانان خود که غالبا از بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم‌های خانه دار بودند اقدام به ایجاد کانال‌هایی در فضای مجازی با عناوین مختلف نکرده و با ذکر شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی‌ها دعوت می‌کردند.

وی عنوان کرد: متولیان برگزاری این مراسم با ذکر شرایطی چون، عدم همراه داشتن وسایل صوتی و تصویری، عدم حضور فرزندان ذکور وغیره اعتماد فرد مدعو را جلب کرده و سپس اقدام به برگزاری میهمانی‌هایی کاملا تشریفاتی در بهترین هتل‌ها و تالارهای شهر همدان می‌کردند.

کریمپور گفت: محتوای مراسمات برگزار شده رقص و پایکوبی بانوان، دعوت از خانم‌های خواننده (همراه با سرو مشروبات الکلی برای این افراد )، دعوت از خانم‌های رقاص از تهران و شهرستان‌های دیگر بوده و مراسم دنس و پارتی نیز به سبک کشورهای اروپایی برگزار می‌کردند.

وی با اشاره به یکی از شگردهای تبلیغاتی این شبکه ابراز کرد: آنها در تبلیغات خود از افراد مدعو می‌خواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: این شبکه سازماندهی شده که با بهره‌گیری از پشتبانی‌های مالی دشمنان داخلی و خارجی درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در بین زنان جامعه بودند پس از رصد اطلاعاتی در یک عملیات موفق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کریمپور با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضایی انجام شده 20 نفر از این افراد مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند، تصریح کرد: خانواده ها باید در مقابله با این هجمه‌ها هوشیار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها