سروش رفیعی، هافبک محبوبی بین طرفداران پرسپولیس است که با وجود جدایی اش در دو فصل پیش، بازگشت مجدد او به جمع سرخپوشان در نیم‌فصل گذشته با استقبال مناسبی از سوی علاقه‌مندان به پرسپولیس همراه بود.
کد خبر: ۱۲۱۹۹۴۲
چرا سروش رفیعی از پرسپولیس اخراج شد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، خبرورزشی نوشت: با این حال سرمربی آرژانتینی عذرش را خواست. ظاهراً گابریل کالدرون علت خط زدن سروش را کندی او در انتقال توپ عنوان کرده، اما حقیقت این است که رفیعی قربانی استخدام بازیکنانی نظیر وحید امیری و فرشاد احمدزاده شد. با این حال البته در گمانه‌زنی‌ها کسی تصور نمی‌کرد کالدرون دور اسم سروش قلم قرمز بکشد، اما این خبر نسبتاً شوک‌آور روی وبسایت پرسپولیس منتشر شد تا حساب کار دست همه بیاید.

یقیناً کنار گذاشتن رفیعی برای مدیران پرسپولیس هم کار ساده‌ای نبوده، اما به نظر می‌رسد گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی که برای ادامه دوران موفقیت برانکو به تهران آمده، قصد ندارد چیزی برخلاف میل و سلیقه خود در تیم را تحمل کند. از این رو رفیعی عازم تیم دیگری خواهد شد تا بشار رسن هافبک عراقی که البته سهمیه لیگ پرسپولیس را اشغال نمی‌کند، به زودی جایگزین او شود. این جدایی برای سروش رفیعی بسیار تلخ و آزاردهنده بود. نکته مهم جدایی این ستاره نورآبادی پرسپولیس در نحوه آن بود؛ او که در صف اول حاضران در دور جدید تمرینات پرسپولیس بود، با شکل ناخوشایندی از جمع هم‌تیمی‌ها کنار گذاشته شد و به همراه شایان مصلح و شاید تنها از اردوی استانبول به تهران بازگشت. این برخورد باعث ایجاد خشمی در پرسپولیس شد که آثار اولیه او در ویدیوی منتشره از سوی او در مسیر کارتپه به استانبول پیدا بود. رفیعی که از بازیکنان مورد علاقه برانکو به شمار می‌آمد، انتظار داشت در این اردو خود را تبدیل به یار ثابت پرسپولیس در لیگ نوزدهم کند، اما دست سرنوشت او را به سمت دیگری خواهد برد. حالا اوست و انتخاب پیراهن‌های تازه‌ای که شاید رنگی متفاوت از پرسپولیس داشته باشد. البته اولویت رفیعی، بازگشت به قطر یا حضور در یک تیم خارجی خواهد بود، اما شاید برای این کار وقت زیادی نباشد و بنابراین کار عاقلانه پذیرش یکی از پیشنهاد‌هایی است که از روز گذشته به سروش شده است. بازیکنی که باید دید جای خالی اش در پرسپولیس به چشم خواهد آمد یا نه؟

شنیدیم کالدرون همچنین درباره سروش رفیعی گفته است: «سروش بازیکنی فانتزی‌باز است که به هر تیمی برود محور آن تیم می‌شود، اما در تیم من باید روی نیمکت بنشیند. او در انتقال توپ، کُند عمل می‌کند و سریع نیست. بنابراین بهتر است جایی برود که بتواند بازی کند، چون در پرسپولیس به او بازی نمی‌رسد!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها