دلسی یکی از معتبرترین برندهای انواع چمدان، کیف و اکسسوری‌های مرتبط است. شرکت فرانسوی دلسی با بیش از هفت دهه فعالیت در این زمینه همواره یکی از پیشتازان صنعت تولید ملزومات سفر بوده و هم‌اکنون نیز جایگاه بالایی در میان شرکت‌های فعال در این حوزه دارد.
کد خبر: ۱۲۱۹۲۷۷
خرید چمدان، کوله پشتی و کیف لپ تاپ باکیفیت از نمایندگی برند دلسی در تهران

کوله‌‌پشتی، کیف لپ‌تاپ، چمدان، ساک مسافرتی و امثال آن‌ها از وسایل جدانشدنی زندگی روزمره‌ی همه هستند.

در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری، محل کار، دانشگاه، مدرسه، هنگام خرید و هر موقعیت دیگر به وسیله‌ای برای حمل لوازم مختلف به فراخور شرایط نیاز است.

انتخاب درست این وسایل کمک می‌کند تا در هر موقعیت تمامی لوازم خود را بتوان همراه داشت، از لوازم‌ محافظت کرد، از آسیب‌های بدنی ناشی از حمل وسایل سنگین جلوگیری کرد و درمجموع وسیله‌ای مناسب برای حمل لوازم خود در اختیار داشت. در همین راستا در ادامه به راهنمای خرید کوله‌پشتی، چمدان و کیف لپ‌تاپ پرداخته می‌شود.

راهنمای خرید کوله‌ پشتی

کوله‌ پشتی که بیشتر به‌شکل کیفی با دو بند شناخته می‌شود یکی از وسایل پرکاربرد برای دانش‌آموزان و دانشجویان است.

از آن‌جا که معمولاً لوازم زیادی با کوله‌پشتی حمل می‌شوند باید دقت داشت که بندهای کوله‌پشتی علاوه بر استحکام، استاندارد نیز باشند.

بهتر است پیش از انتخاب و خرید کوله پشتی به هدف از خرید آن و استفاده‌ای که از آن قرار است داشت، توجه کرد و اندازه‌ی کوله‌پشتی را مطابق نیازهای خود، نه کوچک‌تر و نه بزرگ‌تر، انتخاب کرد.

راهنمای خرید چمدان

کمتر مسافری است که در سفرهای نسبتاً طولانی‌مدت دست‌کم یک چمدان همراه خود نداشته باشد. نکات متعددی در کیفیت یک چمدان دخیل هستند و در نظرگرفتن موارد بسیاری در انتخاب بهترین گزینه اهمیت دارد. کیفیت چمدان ضامن حفاظت از لوازم است و در نتیجه باید به آن توجه خاصی داشت. بهتر است چمدانی را انتخاب کرد که از نظر سایز متناسب با نیازها باشد تا مجبور به حمل بدون‌ ضرورت چمدانی بزرگ نبود و از سویی فضای کافی برای جای‌دادن لوازم خود داشت.

راهنمای خرید کیف لپ‌تاپ

مزیت بزرگ لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی امکان حمل آن‌هاست و حمل آن‌ها نیز مستلزم داشتن یک کیف مناسب است. مهم‌ترین فاکتور در خرید کیف لپ‌تاپ مناسب، توجه به میزان محافظت کیف از کامپیوتر، یعنی توجه به ضد ضربه‌بودن و ضد آب‌بودن کیف است. هنگام انتخاب کیف لپ‌تاپ باید دقت کرد که ابعاد محفظه‌ی لپ‌تاپ کیف با متناسب با ابعاد لپ‌تاپ باشد، چرا که در غیر این صورت احتمال آسیب‌دیدن لپ‌تاپ‌ وجود دارد.

اهمیت برند هنگام خرید کیف و چمدان

افزون بر تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره شد نکته‌ای کلی هنگام خریدساک و چمدان حائز اهمیت است و آن برند و کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی این وسایل است.

دلسی یکی از معتبرترین برندهای انواع چمدان، کیف و اکسسوری‌های مرتبط است. شرکت فرانسوی دلسی با بیش از هفت دهه فعالیت در این زمینه همواره یکی از پیشتازان صنعت تولید ملزومات سفر بوده و هم‌اکنون نیز جایگاه بالایی در میان شرکت‌های فعال در این حوزه دارد. سرمایه‌گذاری شرکت دلسی در بخش تحقیق و توسعه باعث شده که این شرکت اختراعات متعددی را در حیطه‌ی کاری خود به ثبت برساند و از آن‌ها در تولید چمدان‌ها و کیف‌هایی مطابق با نیاز روز خریداران استفاده کند.

آشنایی با امکانات ویژه‌ی محصولات برند دلسی

یکی از ویژگی‌های چمدان‌ها، ساک‌های مسافرتی، کیف‌های بیزنسی و برخی از دیگر انواع محصولات دلسی مجهزبودن‌شان به قفل TSA است. این نوع قفل از سوی بسیاری از فرودگاه‌ها در سراسر جهان به رسمیت شناخته‌ شده است و تردد در این فرودگاه‌ها با استفاده از چمدان‌هایی با این نوع قفل مجاز است. قفل TSA نوعی قفل امنیتی ست و به پلیس اینترپل و مأموران امنیتی فرودگاه‌ها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کلید یکتایی که در اختیار دارند تمامی انواع قفل TSA را بدون نیاز به حضور مالک چمدان باز کنند.

شماری از محصولات دلسی قابل رجیسترشدن هستند. در صورت رجیستر کردن این محصولات در سایت رسمی شرکت دلسی یک کد واحد به محصول موردنظر اختصاص داده می‌شود و بدین‌ترتیب افرادی که آن چمدان یا کیف را پیدا می‌کنند می‌توانند با واردکردن کد صاحب کیف را پیدا کنند و آن را به دست او برسانند. قابلیت رجیسترکردن محصولات دلسی در مجموع به پیدا شدن آن‌ها در صورت مفقود یا ربوده‌شدن کمک می‌کند.

تمامی محصولات دلسی بین 2 تا 10 سال گارانتی بین‌المللی دارند و این به این معنی است که در صورت آسیب‌ دیدن محصول، دارنده‌ی آن می‌تواند با مراجعه به هر یک از نمایندگی‌های شرکت دلسی در بیش‌تر کشورهای جهان از خدمات گارانتی محصول خریداری‌ شده بهره‌مند شود.

معرفی محصولات دلسی

1- چمدان دلسی

برند دلسی بیشتر به چمدان‌های باکیفیت، مجهز و زیبا شناخته‌شده است. چمدان‌های دلسی از ویژگی‌هایی مانند ابعاد متنوع، جنس بدنه‌ی بسیار خوب، وزن کم، ابعاد استاندارد، تناسب ابعاد با قسمت کابین هواپیما، چرخ‌های مستحکم که اغلب بی‌صدا هستند، گارانتی اینترنشنال 2 تا 10 ساله، قفل TSA، زیپ سکیورتک، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب، امکان حمل کیف لپ‌تاپ روی دسته و بسیاری موارد دیگر برخوردار هستند.

2- کیف لپ‌تاپ دلسی

همان‌طور که گفته شد تلاش شرکت دلسی تولید محصولاتی به‌روز و هماهنگ با نیازهای کاربران بوده و است و تولید انواع کیف لپ‌تاپ استاندارد با کیفیت بالا نمونه‌ای از این رویه‌ی دلسی است. کیف‌های لپ‌تاپ دلسی در انواع مختلفی مانند کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی، کوله‌پشتی لپ‌تاپ، ساک لپ‌تاپ و موارد دیگر، با امکانات متنوعی از جمله امکان نصب روی چمدان‌های دلسی، استفاده از متریال درجه‌یک، دسته‌های مستحکم و راحت، تعداد تبله‌های مختلف، ضد آب‌بودن، مقاومت در برابر ضربه، مجهزبودن به قفل کلیدی، طراحی داخلی حرفه‌ای، جلوگیری از هک‌شدن اطلاعات شخصی کامپیوتر و دستگاه‌های هوشمند، گارانتی بین‌المللی، قابلیت حمل با شانه و بسیار امکانات دیگر را طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

3- کوله‌پشتی دلسی

کوله‌پشتی‌های دلسی از محصولات پرطرفدار این برند هستند، چرا که هم به کاربران امکان حمل وسایل و لوازم مورد نیاز روزمره را می‌دهند و هم از اکثر آن‌ها می‌توان به‌عنوان کیف لپ‌تاپ استفاده کرد. طراحی استاندارد کوله‌پشتی‌های دلسی مانع آسیب‌های فیزیکی به بدن کاربر می‌شود و مواد اولیه‌ی درجه‌یک استفاده‌شده در ساخت آن‌ها دوام طولانی‌مدت‌شان را تضمین می‌کند.

4- ساک مسافرتی دلسی

شرکت دلسی علاوه بر انواع متعدد چمدان، مدل‌های متنوع ساک مسافرتی را نیز طراحی و تولید کرده است. کاربران می‌توانند با توجه به نیازهای خود ساک‌های مسافرتی دلسی را به‌عنوان مکملی برای چمدان‌های این برند به کار گیرند و یا به‌تنهایی از آن‌ها استفاده کنند. ساک‌های مسافرتی دلسی بیش‌ترِ نیازهای مسافرانی که سفرهای نه‌چندان طولانی‌مدت دارند و یا عادت به حمل وسایل زیادی در سفر ندارند را برآورده می‌سازند.

5- کیف بیزنسی یا خلبانی دلسی

این محصولات دلسی برای افرادی که به سفرهای کاری متعددی می‌روند و ترجیح می‌دهند کیف خود را در کابین هواپیما همراه داشته باشند یکی از بهترین گزینه‌ها ست. کیف‌های بیزنسی یا خلبانی دلسی عموماً دسته‌ای برای کشیدن کیف روی زمین و حمل آسان دارند و چرخ‌های آن‌ها به‌صورت کاملاً بی‌صدا طراحی شده‌اند. کیف‌های بیزنسی دلسی دارای ویژگی‌های متعددی مانند متریال بسیار مرغوب، وزن بسیار کم، محافظ لپ‌تاپ و کاور تبلت، قفل TSA، قابلیت نصب روی چمدان‌های دلسی، مقاومت در برابر آب و ضربه نیز می باشند.

6- سایر محصولات دلسی

محصولات شرکت دلسی محدود به موارد ذکر شده نیستند و این شرکت تولیدات متنوعی مانند انواع قفل، بالشت مسافرتی، چشم‌بند خواب، کمربند چمدان، پک سفری، کیف آرایش، کیف کمری، کیف گردنی و شمار متعدد اکسسوری‌های مربوط به سفر را طراحی و تمامی نیازهای یک مسافر برای حمل وسایل مورد نیاز در سفر را برای او فراهم کرده است.

خرید اینترنتی کوله پشتی | ساک | چمدان | کیف لپ تاپ

مطمئن‌ترین راه برای تهیه‌ی محصولات اصل و باکیفیت دلسی خرید اینترنتی چمدان‌ها، کیف‌ها و دیگر محصولات دلسی از نمایندگی این برند در ایران به ادرس اینترنتی www.irandelsey.ir است. خریداران می‌توانند محصولات دلسی را با مشخصات کامل و تصایر متعدد در وب‌سایت را مشاهده کرده، آن‌ها را با هم مقایسه کنند و در نهایت مناسب‌ترین گزینه با توجه به سلایق و نیازهای خود را برگزینند و از سایر مزایای خرید اینترنتی محصولات دلسی از فروشگاه اینترنتی ایران دلسی برخوردار شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها