رئیس پلیس آگاهی سمنان:

قاتل دامدار اهل میامی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: اوایل تیر ۹۸ سه متهم به قصد سرقت احشام به محل نگهداری گوسفندان یک دامدار در میامی رفتند که درگیری دامدار و سارقان منجر به قتل و اکنون با تلاش پلیس متهم دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۱۸۸۱۶
قاتل دامدار اهل میامی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سرهنگ رضا بینقی اظهار داشت: در اوایل تیرماه امسال گزارشی مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل در روستای قوشه دگرمان شهرستان میامی تشکیل شد که پیگیری این موضوع به صورت ویژه به کارآگاهان پلیس استان محول شد.

وی ادامه داد: پس از یک هفته اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان با تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی سه نفر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این سه متهم به قصد سرقت احشام به محل نگهداری گوسفندان رفته بودند که با سر و صدای سگ‌های گله، پدر و پسر صاحب گوسفندان از خواب بیدار و متوجه حضور سارقان در محل شدند و طی درگیری پسر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بینقی اضافه کرد: پدر و پسر برای تعقیب سارقان، سگ ها را رها کردند که یکی از متهمان با سلاح شکاری که به همراه داشت، اقدام به شلیک یک گلوله به سمت پسر و سپس با استفاده از تاریکی هوا و با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهمان به بزه خود اعتراف کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با قرار وثیقه راهی زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها