مردم چهارمحال و بختیاری امشب با شهید مدافع وطن «سروان قربانعلی امیدی ارجنکی» وداع می کنند.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۶۲
وداع با شهید مدافع وطن« سروان قربانعلی امیدی ارجنکی»

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: مراسم وداع با این شهید امشب مورخ 28 تیرماه از ساعت 22 الی 23 در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار خواهد شد.

آقای نجفی افزود:ویژه برنامه تشریفات نظامی با حضور خانواده شهید هم روز شنبه 29 تیرماه از ساعت 7:30 در فرماندهی نیروی انتظامی استان و مراسم تشییع از ساعت 8:30 صبح روز شنبه پس از قرائت نماز توسط نماینده ولی فقیه از میدان امام زادگان دوخاتون تا میدان 12 محرم و مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی گفت: قربانعلی امیدی متولد 30 شهریورماه 1360 بود که در مهرماه 1380 به استخدام نیروی انتظامی درآمدو از اعضای فعال هیئت یا زهرا (س) شهرکرد بود که پس از 18 سال خدمت در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج، پاسگاه روستای مسکوتان به عنوان حافظ امنیت کشور به شهادت رسید.

نجفی از مردم ولایت مدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان دعوت کرد باحضور هرچه باشکوه تر بار دیگر به دشمنان ثابت کنند که جوانان غیور کشور همچنان حافظ امنیت و آسایش کشور هستند و اجازه نخواهند داد هیچ گونه تهاجمی به کشور انجام شود.

سروان قربانعلی امیدی ارجنکی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی26 تیرماه دردرگیری با اشرار در استان سیستان و بلوچستان، شهرستان فنوج مسکوتان به شهادت رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها