انتخاب آژانس تبلیغاتی خوب برای تبلیغات در گوگل آسان نیست، اما اگر ویژگی های یک آژانس تبلیغاتی خوب را بشناسید می توانید برونسپاری مدیریت تبلیغات گوگل ادوردز خود را به راحتی انجام دهید و با هزینه ای معقول بالاترین سطح عملکرد مورد انتظار خود را با صرفه جویی در هزینه و زمان تجربه کنید.
کد خبر: ۱۲۱۸۲۶۱
آژانس تبلیغاتی خوب برای تبلیغات گوگل چه ویژگی هایی دارد؟

تبلیغ گوگل یکی از هزینه بر ترین فعالیت‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ است. زمانی که شما تصمیم به برون‌سپاری مدیریت تبلیغات گوگل ادوردز میگیرید ، قطعا این سوال برایتان پیش می آید که بهترین شرکت تبلیغات در گوگل ادوردز کدام است؟

برونسپاری تبلیغات گوگل ادوردز دارای مزایای بسیاری است که صرفه‌جویی در هزینه و وقت از مهم‌ترین آنهاست. اما اگر شما آژانس تبلیغاتی مناسبی را برای شروع تبلیغات در گوگل انتخاب نکنید، ممکن است پس از مدتی کاملا از روند پیشرفت خود دلسرد شوید.

انتخاب آژانس تبلیغات گوگل ادوردز مناسب کار آسانی نیست اما شما به واسطه پرسش های زیر می توانید آژانس تبلیغات گوگل ادوردز مناسبی انتخاب کنید.

آژانس تبلیغاتی یک تیم است یا یک فرد؟

هر آژانس تبلیغات در گوگل حرفه پرسنل های متخصص در حوزه های متعددی دارد. در واقع تبلیغات در گوگل پروسه ای تخصصی و نیازمند تجربه است. به همین جهت سپردن همه کارها به یک فرد کار عاقلانه ای نیست. حتی اگر بخواهیم در نظر بگیریم فرد انتخاب شده جهت تبلیغات گوگل ادوردز کاملا متخصص و حرفه ای باشد شما نمی توانید بر روی این فرد کاملا حساب باز کنید زیرا ممکن است او برایش مشکلی پیش بیاید و یا در سفر باشد.

همچنین کار گروهی در آژانس تبلیغاتی گوگل ادوردز معمولا به صورت دیگری انجام می پذیرد. در واقع تبلیغات شما توسط یک تیم مورد بررسی و پردازش قرار می گیرد و به همین جهت استراتژی ها کاربردی تر خواهد بود. به هر حال کار کردن گروهی به شما امکان استفاده از چند فکر و تجربه را در لحظه می دهد . به همین دلیل سپردن کار به یک آژانس تبلیغاتی که دارای تیمی حرفه ای و عالی است کاملا منطقی به نظر می رسد.

چگونه نتیجه تبلیغات گوگل ادوردز را گزارش می دهند؟

تبلیغات گوگل به صورت تبلیغات کلیکی ارایه می‌شود و گزارش‌های گوگل کاملا شفاف هستند و بر اساس کلیک‌هایی که با کلمات کلیدی مختلف دریافت کرده‌اید، می‌توانید هزینه تبلیغات خود را محاسبه کنید. معمولا آژانس های تبلیغاتی دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز ارایه می‌دهند، تا بتوانید گزارش‌های مربوط به تعداد کلیک‌ها و هزینه ها را از این طریق مشاهده کنید. اگر شرکتی تبلیغات گوگل را به صورت ماهانه یا هفتگی ارایه می‌کند و یا دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز ارایه نمی‌کند، بهتر است دور آن خط بکشید و به دنبال شرکت تبلیغات در گوگل دیگری باشید که شفاف و صادقانه کار کند.

آیا آنها با رقیب های شما همکاری داشته اند؟

اگر بخواهیم این سوال را به گونه ای دیگر مطرح نماییم باید بگوییم آیا آنها تجربه ای در زمینه تبلیغات گوگلی در زمینه کاری شما داشته اند؟ هر رشته و هر کسب و کاری تخصص خودش را نیاز دارد. در واقع باتجربه بودن آژانس تبلیغاتی گوگل ادوردز در زمینه کاری شما سبب می شود کار شما به صورت بهینه انجام شود و هزینه اولیه شما برای تبلیغات گوگل که صرف یافتن بهترین کلمات کلیدی و بهینه سازی می‌شود، کاهش یابد.

معیار آنها برای تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

معمولا آژانس های تبلیغاتی سطح پایین، در رابطه با تعداد نمایش ، کلیک ها و نرخ کلیک یا حتی جایگاه شما در تبلیغات صحبت می کند. مسائل ذکر شده مهم هستند اما کافی نیست . آژانس تبلیغاتی گوگل ادوردز قابل اعتماد در زمینه انتخاب کلمات کلیدی برتر که تبدیل به مشتری می‌شوند، به شما مشاوره می‌دهند. آنها همچنین نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه تبلیغاتی را به عنوان معیارهای اصلی در تبلیغات گوگل شما پیگیری می‌کنند.

آیا آژانس تبلیغاتی پارتنر گوگل است؟

شما باید قبل از هرکاری مطمئن شوید آژانس تبلیغات گوگل ادوردز انتخابی شما به عنوان پارتنر گوگل فعالیت می‌کند و در نتیجه از سوی گوگل حمایت می‌شود. در واقع اگر این تأییدیه وجود نداشته باشد مشکلات بسیاری متوجه شما خواهد شد. یکی از مشکلاتی که می‌تواند روی دهد، ساسپند شدن اکانت شما و عدم توانایی شرکت تبلیغات در گوگل، در رفع این محدودیت است.

برای اینکه مطمئن شوید، شرکت تبلیغات در گوگل مورد نظرتان پارتنر گوگل است، می‌توانید روی Badge گوگل ادز که مانند شک زیر است کلیک کنید تا اطلاعات این شرکت را در سایت گوگل مشاهده کنید.

ویژگی های یک آژانس تبلیغاتی خوب در حوزه تبلیغات گوگل ادوردز:

  • به صورت تیمی از افراد متخصص در حوزه تبلیغات آنلاین و گوگل ادز فعالیت می‌کند.
  • پارتنر گوگل در حوزه تبلیغات آنلاین است.
  • گزارش هایی همراه با آمارهای دقیق و نمودار ارائه می‌نماید.
  • معیارهای قابل قبولی را دنبال می‌کند.
  • تجربه بالایی در زمینه کاری شما دارد و می‌تواند به شما مشاوره تخصصی ارایه دهد.

و در آخر ...

پس از پرسیدن پرسش های فوق شما می توانید به راحتی تشخیص دهید که آیا آژانس انتخابی جهت تبلیغات گوگل ادوردز می تواند برای شما کارآمد باشد یا نه؟ انتخاب یک آژانس تبلیغاتی مناسب و با کارآمد برای تبلیغات گوگل ادوردز می تواند نویدبخش تبلیغات سودآور در گوگل ادز باشد، تا بدون تلف کردن زمان و هزینه هایتان بتوانید به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها