غرفه های نمایشگاهی انواع و اقسام گوناگونی دارد و هر کدام به فراخور طراحی که دارد هزینه های خود را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۱۸۱۴۰
راهکار ها و روش های رشد درونی و بیرونی کسب و کار

قبل از تعیین نوع غرفه نمایشگاهی باید نیاز سنجی شود تا بفهمید بر اساس نتیجه ای که می خواهید، چه نوع غرفه نمایشگاهی مناسب می باشد و چه نوع از آن را در نظر دارید.

اگر می خواهید هزینه ای که برای غرفه سازی نمایشگاهی صرف می کنید نتیجه بخش باشد و بیشتر از هزینه هایی که متقبل شدید، سودآوری داشته باشید، باید در انتخاب نوع غرفه دقت زیادی کنید. یک انتخاب اشتباه که تنها دلیل آن کاهش هزینه ها است، می تواند خسارت های زیان باری را به کسب و کار شما وارد کند و یک انتخاب به جا می تواند جایگاه شرکت شما را فراتر از حد انتظار شما ارتقاء دهد.

تاثیر طراحی غرفه نمایشگاهی بر جذب مخاطب

از دیگر عوامل جذب مخاطب به سوی غرفه نمایشگاهی می توان به طراحی اشاره کرد. بسیاری از غرفه ها هستند که با وجود قرار گرفتن در معرض دید و دسترسی اصلا توجه بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب نمی کنند که این مدل از غرفه ها از طراحی و دکوراسیون بسیار ضعیفی برخوردار هستند و به همین جهت نمی تواند نظر بازدید کننده را جلب کند و محصولات خود را به نمایش بگذارد. به همین جهت توصیه می شود که از بهترین طراحی و دکوراسیون در غرفه سازی استفاده کنید تا بتوانید افراد بیشتری را برای بازدید از محصولات خود جذب کنید و فروش بالایی را داشته باشید. همانطور که ملاحظه می کنید هر کدام از این دو عامل طراحی غرفه نمایشگاهی و مکان غرفه نمایشگاهی تاثیر و اهمیت یکسانی را برای جلب توجه مخاطب به سوی غرفه شما خواهد داشت.

تاثیر محل غرفه نمایشگاهی بر جذب مخاطب

در بسیاری از مواقع دیده شده است که محل قرارگیری نامناسب برخی از غرفه ها، علت و دلیل اصلی دیده نشدن و مورد توجه واقع نگرفتن این غرفه ها توسط مخاطبان می باشد. این اتفاق شاید برای شما نیز افتاده است که هنگام بازدید از یک نمایشگاه، بیشتر تمایل دارید تا از غرفه های بازدید کنید که در معرض دسترسی و دید باشند و کمتر علاقه ای را برای بازدید از غرفه های ته سالن نمایشگاهی از خود نشان می دهید. به همین جهت توصیه می شود که غرفه ای را در سالن های نمایشگاهی انتخاب کنید که به شکل کامل قابل دید باشد و در مسیر گذر بازدید کنندگان واقع شده باشد که در این صورت تعداد بازدیدکنندگان از غرفه شما بسیار بیشتر خواهد بود و این امر می تواند تاثیر زیادی را بر روی تبلیغات محصولات شما داشته باشد. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن این موضوع غرفه ای را طراحی می کنند که محل قرارگیری مناسبی ندارند و برای آن نیز هزینه های زیادی را متحمل می شوند که نتیجه کار اصلا رضایت بخش نیست، به همین جهت توصیه می شود که نهایت سعی خود را داشته باشید تا در یک محل مناسب اقدام به ساخت غرفه نمایشگاهی خود کنید همچنین با انتخاب تجهیزات نمایشگاهی مناسب و زیبا می تواند تاثیر گذارتر ظاهر شوید.

چگونه اتاق مدیریت را با بهترین مدل طراحی کنیم

اتاق مدیر، میز مدیر و به طور کلی تمام قسمت های مربوط به اتاق مدیریت در مقایسه با سایر اتاق های موجود در اداره، به دلیل برگزاری انواع جلسات، کنفرانس ها و ملاقات های مهم در این اتاق از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. از این رو در انتخاب و نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق مدیریت باید دقت و توجه زیادی شود تا میز مدیر مطابق با تمام استانداردها انتخاب شود. به طور کلی میز های مدیریتی هم مانند سایر مبلمان ها در 2 سبک کلاسیک و مدرن در دسترس می باشند که باید متناسب با سلیقه و دکوراسیون سایر بخش های اداره انتخاب شوند.

نکات مهم در انتخاب میز مدیریتی

همانطور که گفته شد، اتاق مدیر یکی از پر رفت و آمد ترین اتاق های موجود در هر سازمان، اداره و شرکتی می باشد و انواع ملاقات ها با اشخاص مهم در این اتاق صورت می گیرد از این رو در ادامه چند نمونه از نکاتی که باید در انتخاب میز مدیریتی به آنها توجه شود را بررسی کرده ایم:

• اندازه میز مدیریت: از آنجایی که حجم کاری مدیر در مقایسه با سایر کارکنان شرکت بیشتر بوده و لوازم زیادی مانند لوگو شرکت، نامه و سربرگ ها، مهر شرکت و... بر روی میز مدیر قرار می گیرد، بنابراین باید از ابعاد نسبتاً بزرگتری در مقایسه با سایر میز های اداره برخوردار باشد.

• ارتفاع میز مدیریتی: به دلیل اینکه امکان دارد مدیر یک شرکت کوتاه قد یا بلند قد باشد بنابراین این نوع مبمان اداری (میز مدیریتی) باید به گونه ای طراحی شود که از ارتفاع نه خیلی زیاد و نه خیلی کم برخوردار باشد تا مدیر بتواند به راحتی به وسایل دسترسی داشته باشد.

• زیبایی میز مدیریت: یکی دیگر از مهم ترین نکات در انتخاب میز مدیریتی توجه به زیبایی ظاهری آن می باشد. بنابراین بهتر است در قسمت های جلوی میز مدیر که در معرض دید بیشتری است از طرح ها و رنگ های زیبا و جذابی استفاده شود همچنین زیبایی بیشتر ربطی به قیمت میز مدیریت ندارد و ممکن است با قیمت مناسب زیبایی بتوانید بهترینن میز اداری را نتخاب کنی.

• رنگ میز مدیر: اگرچه تفاوت سلیقه های زیادی در این زمینه وجود دارد ولی در انتخاب میز مدیر اغلب از رنگ های تیره استفاده می شود و دلیل آن هم جذابیت و جلب توجه بیشتر رنگ های تیره در مقایسه با رنگ های روشن می باشد.

• فرم میز مدیر: اگر دقت کرده باشید، طراحی میزهای مدیر به نحوی است که تفاوت زیادی با سایر میزهای موجود در اداره دارد. میزهای مدیر می توانند در انواع مدرن، سلطنتی، کلاسیک و... طراحی شوند که هدف از آن هم دور بودن میز مدیر از اصل سادگی و استفاده از طرح های گوناگون در ساخت آن می باشد.

تاثیر صندلی اداری بر افزایش بازدهی

صندلی را می توان مهمترین مورد تاثیر گذار بر بازدهی دانست چرا که کارمندان بیشترین وقت خود را بر روی صندلی ها برمیگزینند. توجه داشته باشید که در انتخاب صندلی باید نهایت دقت را داشته باشید. چرا که مناسب بودن طراحی صندلی مزایای بسیاری خواهد داشت. چرا که در صورت مناسب بودن طراحی صندلی می توان بر روی صندلی خستگی خود را به در کرد.

اگر بخواهیم به تاثیر این نوع مبلمان اداری بر افزایش بازدهی اشاره ای داشته باشیم می توان گفت: نداشتن طراحی مناسب صندلی و مبلمان اداری سبب ایجاد هرج و مرج در فضای اداری شده و در نتیجه بازدهی را کاهش خواهد داد اما با استفاده از صندلی اداری می توان از ایجاد هرج و مرج جلوگیری کرده و بازدهی را افزایش داد. به همین دلیل باید در چیدمان و همچنین خرید صندلی اداری توجه کامل داشته باشید. چرا که صندلی های اداری با بازدهی تاثیر مستقیم داشته و می توانند بیشترین تاثیر را بر میزان بازدهی کارمندان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها