پسر جوانی که اقدام به قتل پدرش کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۶۴
مرد بیکار، پدرش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حوالی ساعت ۱۱:۴۰ صبح شانزدهم تیرماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشته شدن پدر ۶۰ ساله‌اش توسط فرد یا افراد ناشناس خبر داد که در پی آن ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب در صحنه جنایت حاضر شده و با جسد مردی ۶۰ ساله روبه‌رو شدند.

بررسی جسد نشان داد که این مرد با ضربات جسم تیز از ناحیه پا و سینه به قتل رسیده است که بلافاصله موضوع با دستور بازپرس کشیک قتل به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد.

با حضور کارآگاهان در صحنه جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی که با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته پسر مقتول به نام صابر ۳۳ ساله است. او در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: شب در اتاق خودم بودم و با هدستی که به گوش داشتم در حال گوش دادن به موزیک بودم. صبح از اتاقم بیرون آمدم و ناگهان با جسد خون آلود پدرم مواجه شدم و اطلاعی از قتل ندارم. من با پدر و مادرم زندگی می‌کنم و شب قبل حادثه مادرم به منزل خواهرم رفته بود.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات پسر مقتول، در بازرسی از منزل وی البسه شسته شده‌اش را از حمام کشف کردند که با جمع بندی اطلاعات به دست آمده پسر مقتول را به عنوان مظنون به قتل دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند. با انتقال متهم، او در تحقیقات پلیسی منکر هرگونه قتل پدرش شد اما با انجام تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که صابر حدود ۴ سال است از آمریکا به ایران بازگشته و به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و در طول این مدت اکثر اوقات بیکار بوده و پدرش که بازنشسته است دائم با وی بر سر بیکار بودنش درگیر بوده است.

سرانجام صابر بیست ودوم تیرماه امسال لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش اعتراف کرد و به کارآگاهان، گفت: من با پدرم همیشه بر سر بیکار بودنم در حال مشاجره بودیم و او مرا دائم تهدید می کرد و مورد ضرب و شتم قرار می‌داد تا اینکه تصمیم به کشتنش گرفتم. روز حادثه وقتی مادرم به منزل خواهرم رفت، من و پدرم در خانه تنها شدیم، فرصت را مناسب دیدم رفتم آشپزخانه و سه چاقو برداشتم و وقتی پدرم از حمام بیرون آمد من هم از پشت به وی حمله کردم و با زدن ضربات متعدد چاقو از ناحیه پا وی را مصدوم کردم. وقتی به زمین افتاد با چاقویی که داشتم ضرباتی به سینه و گردن وی زدم و از ترس اینکه بلند نشود فقط داشتم به او ضربات چاقو میزدم، نم‌ دانم چه تعداد ضربه به او زدم فقط گفتم او باید بمیرد که کشتمش و وقتی فهمیدم که دیگر زنده نیست البسه خونی‌اش را در آوردم و رفتم در حمام شستم و طی تماس با پلیس از کشته شدن پدرم توسط افراد ناشناس خبر دادم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: با اعتراف صریح متهم به قتل پدرش، قاتل با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها