فرمانده انتظامی جم با اشاره به کشف دستگاه «بیت کوین» قاچاق گفت: باتلاش پلیس ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۵۴۰ میلیون ریال در شهرستان جم کشف شد.
کد خبر: ۱۲۱۷۷۰۰
کشف شش دستگاه بیت کوین در جم

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ سیدعلی مهدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برقراری امنیت کامل در شهرستان جم اظهار داشت: مشارکت همه جانبه مردم با پلیس سبب شده امنیت در ابعاد مختلف در شهرها و روستاهای شهرستان جم برقرار و ارتقا یابد.

وی با تاکید بر مقابله قاطعانه با هرگونه تخلف افزود: برخورد با هنجارشکنان در اولویت نیروی پلیس است که در این راستا با فعالیت شبانه‌روزی، زمینه برقراری امنیت پایدار در شهرستان جم فراهم شده است.

رئیس پلیس جم با قدردانی از مشارکت مردم در همکاری با نیروی انتظامی، از کشف دستگاه‌‌های استخراج ارز دیجیتال خبر داد و بیان کرد: مأموران کلانتری مرکزی شهرستان جم در حین گشت زنی در سطح شهر به یک خودروی سواری 405 مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مهدیان بیان کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی توقیفی 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال «بیت کوین» قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده 540 میلیون ریال عنوان شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی جم معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان جم پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را سبب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد: قاچاق کالا نه تنها به زیرساخت‌های اقتصادی خلل وارد می‌کند بلکه سلامت و اشتغال جامعه را به مخاطره می‌اندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها