معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مشمولان متقاضی خروج از کشور در ایام اربعین حسینی باید از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۰۶
مشمولان سربازی برای سفر اربعین اینترنتی ثبت‌نام کنند

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید احمد حسینی اظهار داشت: با عنایت به استقبال مراجعان جوان مشتاق زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات در ایام اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به منظور تکریم مشمولان و شرکت حداکثری در این کنگره بزرگ مسلمانان و مراسم پرشور معنوی و سیاسی جهان تشیع، برنامه ریزی‌های لازم برای این سفر معنوی انجام شده است.

وی افزود: تمامی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه دارای معافیت تحصیلی در سنوات مجاز تحصیلی به شرط آنکه در بازه زمانی هفت مهر تا سه آبان ۹۸ درخواست خروج از کشور خود را از طریق سامانه اینترنتی این سازمان ثبت کنند بدون اخذ وثیقه، ضمانت نامه بانکی و غیره مجوز خروج از کشور برای آنها صادر خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین مشمولانی که تاریخ اعزام به خدمت آنان با سفر حج تمتع مصادف شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ سراسر استان نسبت به تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها