معاون مبارزه با سرقت های خاص گفت: ۲ سارق زورگیر با ۵۰ فقره سرقت در جنوب تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۱۷۲۰۳
زورگیران جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ احمد نجف با بیان اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت اقرار کردند اظهار داشت: در صورتی که مال باختگان در مقابل خواسته هایشان مقاومت می کردند با سلاح سردی آنان را مصدوم و زورگیری می کردند.

وی افزود: با ارجاع پرونده های متعددی مبنی بر زورگیری ۲ موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی از اواخر سال ۹۷، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت های خاص با بیان اینکه در بررسی های پرونده های ارجاعی به دست آمد که سرقت ها توسط موتورسوار که یکی از آنها قوی هیکل است اتفاق افتاده عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی، موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به اداره پنجم دعوت شدند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر می شدند که با شناسایی چهره آنان توسط مالباختگان، به سرقت در محدوده محله های سیزده آبان، خانی آباد، بوستان ولایت و نازی آباد و… اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۶ تن از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها